Den nya ligan BB 5.0

Startat av cracked_open, september 12, 2006, 23.14

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Citat från: "cracked_open"Wow Tuffe Kurt rockade loss bland Renis vampyrer. Aldrig har en dvärg kunnat hantera en boll så bra och nu med höjd AG så är han verkligen något att räkna med på planen  :wink:

Dvärg med höjd AG? Snarare alv med kuperade öron och lösskägg!
Synd att han inte kommer att få vara med i cupen, tragiskt att han kommer dör i sista matchen innan :twisted:  :twisted:  :twisted:
Tomas Davidsson

cracked_open

En människa kommer aldrig kunna mäta sig med styrkan hos en hårig dvärg  :wink: Vi får se hur många av dina "bunnies" som får smisk av elaka harald innan matchen är slut  :thumbright:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Brain

Citat från: "cracked_open"En människa kommer aldrig kunna mäta sig med styrkan hos en hårig dvärg  :wink: Vi får se hur många av dina "bunnies" som får smisk av elaka harald innan matchen är slut  :thumbright:

Jag skall göra en gigantisk "Bunny Hop" på hela ditt lag  :twisted:
Tomas Davidsson

Brain

Marcus!
När kan du i veckan?
Skall bli ett nöje att möta ett lag med AV till skillnad från alver och råttor
(inte för att jag gjort mer CAS för det
:evil: )
Tomas Davidsson

emil

Citat från: "cracked_open"En människa kommer aldrig kunna mäta sig med styrkan hos en hårig dvärg  :wink: Vi får se hur många av dina "bunnies" som får smisk av elaka harald innan matchen är slut  :thumbright:
Yo Jerry! När kan du nästa helg? Så får vi göra upp om vilket skägg som är längst först, curly eller rakt.

cracked_open

Citat från: "emil"
Citat från: "cracked_open"En människa kommer aldrig kunna mäta sig med styrkan hos en hårig dvärg  :wink: Vi får se hur många av dina "bunnies" som får smisk av elaka harald innan matchen är slut  :thumbright:
Yo Jerry! När kan du nästa helg? Så får vi göra upp om vilket skägg som är längst först, curly eller rakt.

Jag kan bara Onsdag kväll eller under torsdagen har fett med jobb under helgen :evil: Men det rakpermanentade skägget skall hagla över dina svarta lockar  :twisted:  :twisted:  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

cracked_open

Citat från: "Brain"
Citat från: "cracked_open"En människa kommer aldrig kunna mäta sig med styrkan hos en hårig dvärg  :wink: Vi får se hur många av dina "bunnies" som får smisk av elaka harald innan matchen är slut  :thumbright:

Jag skall göra en gigantisk "Bunny Hop" på hela ditt lag  :twisted:

Jo men förr eller senare tar du i marken och då finns det en arg dvärg som väntar på dig. Hoppas det värker i dina knän då han skallar dig på smalbenen  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

emil

Citat från: "cracked_open"
Jag kan bara Onsdag kväll eller under torsdagen har fett med jobb under helgen :evil: Men det rakpermanentade skägget skall hagla över dina svarta lockar  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Ska du ner till geddon i kväll? Slå en pling om du har lust att lira. Vet inte om jag kan vardagar öht än pga jobb.

cracked_open

Citat från: "emil"
Citat från: "cracked_open"
Jag kan bara Onsdag kväll eller under torsdagen har fett med jobb under helgen :evil: Men det rakpermanentade skägget skall hagla över dina svarta lockar  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Ska du ner till geddon i kväll? Slå en pling om du har lust att lira. Vet inte om jag kan vardagar öht än pga jobb.

Nej ikväll kan jag ej men som sagt jag jobbar hela helgen men kanske på lördag kväll. Om jag läser schemat rätt så ska jag sluta 16:00.  :D
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

emil

Då säger vi preliminärt lördag kväll efter 16 då´rå... eller försöker du bara lura ned mig för att det ska städas? :wink:

cracked_open

Citat från: "emil"Då säger vi preliminärt lördag kväll efter 16 då´rå... eller försöker du bara lura ned mig för att det ska städas? :wink:

For me to know and for you to find out  :twisted:  :twisted:  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Barcus

Tomas kan alla dagar utom onsdag och torsdag
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Barcus

jag spelade den roligaste matchen så här långt mot brain i går.

hela matchen började med två snadda blitz på kick off vilket resulterade i 2-0 till brain hans 2 runda jag kännde mig lite nerstämd såg bara matchen förra ligan när ivar fläska in 4 blitz i rad mot mig.

det var iaf så att jag sen lckades med att plocka bollen en gång och en TD blev det 1 havllek för mig med.

sen var det dags för 2 halvlek braion fick bollen och vi listade snabt ut att vi gör inte mål denna matchen när vi får blen till oss utan då motståndaren får bollen till sig.

så ett mål efter en lyckan INT av en blackorc som sedan dodgde ut och passade.

då stod det 2-2 och mitt humör hadde blivit en smula bättre. sen efter många fummlade bollar både från mig och brain så lyckade jag med en hand over och sprinta in sista rundan.

sen ska man säga att brain är duktig på at välja rätt han tog en apotekare till och det lönade sig bra han slapp dö med två spelare utan fick bara mindre skador tror dock att jag mjukat upp han åt dig renis. :twisted:

ska sägas att det var den jämnaste matchen så här långt för min del.
kari hoppas på att du dödar minst 2 gutterunners och de sista 2 får missnext game nu när du spelar mot larsson matchen innan mig du får gärna döda en eller vå spelare till helst vill jag möta ett lag av linerats.... :roll:
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Barcus"sen ska man säga att brain är duktig på at välja rätt han tog en apotekare till och det lönade sig bra han slapp dö med två spelare utan fick bara mindre skador tror dock att jag mjukat upp han åt dig renis. :twisted

Tack för det  :salute:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


KOBOLDKUNGEN

Om nån ser till Kenny, be honom höra av sig till mig.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se