Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

hake

Och ni andra?  Jag vill veta om jag ska boka in söndagen eller inte.

Spiff Rymdspionen

Det vill jag också veta.

Pasi, Erik, PA?
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

Vi har alla sagt att det är okej. Vi kör på söndag. Den som bangar fistar jag i ymerbacken.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

deadbolt

boka på, ja e grön
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Apanpapan

Tyvärr har den hårdaste av de hårda gått hädan. Kehal slåss på de blodröda slätterna...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Spiff Rymdspionen

Japp, det var verkligen tråkigt. Föregående spelning var fylld av föhoppningar som föll i kras. Men det är bara att kämpa vidare.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Kari

När är nästa(underförstått: spelning)? Eller får vi reda på det efter Stirs eskapader?
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Spiff Rymdspionen

Nje, det blir en spelning med samtliga, fast jag kommer nog att försöka börja 2 timmar tidigare med PA. Det ser ut som om nästa lir blir runt den 8/9. Skall försöka se om ett tidigare datum dyker upp dock.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

GrandPA

Verkligen beklaglig att Kehal gick och dog det var den enda karaktären som man verkligen kunde ha respekt för. Hård mot dom hårda och ännu hårdare mot dom mjuka och veka.
Men var lugn snart kommer vi och stöttar dig i den eviga striden. :D
All for one and more for me

GrandPA

Verkligen beklaglig att Kehal gick och dog det var den enda karaktären som man verkligen kunde ha respekt för. Hård mot dom hårda och ännu hårdare mot dom mjuka och veka.
Men var lugn snart kommer vi och stöttar dig i den eviga striden. :D
All for one and more for me

hake

Håller med Grand PA.

Verkligen tråkigt Erik!  Men som sagt, du hinner nog inte slå ihjäl så många krigare på slätten innan man kommer och gör dig sällskap.  

Bockar och bugar för hjälten Kehal! På återseende.

deadbolt

Jag räknar med er, Kehal ser bara möjligheter på de blodröda slätterna, ska försöka lämna några åt er.... Furste över vita vilan kan funka det med...så se till att skicka tillbaka den.

Vill passa på att tacka framför allt Carlito, detta var bland de roligaste kampanjer jag spelat, men även alla spelare jag lirat med, har vart jävligt kul att spela med varenda en av er. Lycka till i fortsättningen.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Spiff Rymdspionen

8/9 blev till slut det tidigaste möjliga datumet.


Föreslår att vi börjar 14:00, respektive 13:00 för PA.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

hake

inte bästa dagen för mig, men check på den. 1400 8/9.

Dina

PA är mongo så jag skriver åt honom. Mongot hälsar att han kan börja 13.00 +/- några minuter (han är alltid sen, fråga mig), men om han lyckas överleva trots sin bristande intelligens kommer han sluta runt 20.00.
So long, suckers!