Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

hake

23/6 är lätt den bästa dagen för mig oxå. jag åker nämligen på semester den 24/6 och kan som längst vara med en kort stund då.

Hur är det för dig Erik? stenkört den 23:e??

Apanpapan

Muppen är inte i fängelsehålan. Han har vi lagt rabarber på.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Spiff Rymdspionen

Han placeras i fängelsehålan efter att ni tar er till Ferirens hus då nyheter når er om stridigheter där.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

GrandPA

Fångar som inte pratar tar Stir hand om han är inte bara bra på att tortera folk han tycker det är kul också. Belägring? Ja!!!!! krig är det bästa som finns. Ni verkar ju ha ett dunderläge :D
All for one and more for me

hake

Nu drar jag till Kusten,  men kan som sagt spela på ganska kort varsel bara någon hör av sig till mig på min mobil. Och återigen, jag kan spela när som helst utom från den 24/6 och ca en vecka framåt.

Ha de bäst!

deadbolt

Efter att ha kollat lite så jobbar Li även den 24 så kör den 23 då mattias säkert kan. Jag ska givetvis försöka få till att jag kan vara med åtminstone några timmar på kvällen.

/Erik
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Spiff Rymdspionen

Spelningen blir den 23/6, 14:00, SGT (standard Geddon time). En grundegenskapssänkning för varje sen minut.


Ny regeländring som borde komma efter kampanjen, men eftersom jag ogillar regeln såpass så kommer den nu istället. Som en tidig julklapp liksom.

Det är inte längre 50 procents chans att ett angrepp mot en arm där sköld bärs istället träffar skölden. Eftersom det inte är 4 procents chans att ett angrepp mot bröstkorgen tar i din lyckoamulett, eller att ett angrepp mot benet råkar ta i svärdet som hänger från ditt bälte, känns även sköld-regeln ganska förlegad. En träff räknas hädanefter som en träff.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

deadbolt

jag kommer som sagt tidigast runt 18.00
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

hake

Lördag klockan 1400.  Check!   Ska bli kul att få vara med igen.  (med rätt Char...)   :)

deadbolt

bah ni klåpare kommer få mej dödad...
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Spiff Rymdspionen

Preliminärt nytt datum är den 7/7. Om ni inte kan då, posta så fort som möjligt.

Oscar, hatten av för dig. Brekal bafann sig ombord på fartyget Aras Sköld när demonen från jordets barn släptes lös (efter lite experimenterande). Sökandes bland besättningen fanns det bara två kandidater ombord starka nog att vara värdiga honom. Genom slumpen valde han Brekal som dök ner i de mörka och iskalla vattnen i bukten. Åtminstonde för tillfället går Brekal över till slp-status.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

Jag kan. Rhian Nattulv och hans funky bunch kommer att fortsätta sitt utstakade spår som Barbias Brutalaste Barbarer.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Kari

När kör vi igång på lördag?
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Spiff Rymdspionen

Lördag, 14:00.

1t4 förlorade kroppsdelar för de som kommer sent.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

deadbolt

Jag kommer först vid 16. gör inget dumt.
Btw. vi är fan inte funky! Kungen är disco och vi är rocknroll....
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "