Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

Check. Vilken tid?
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

hake

Check här oxå. Från 1700 kanske?

Spiff Rymdspionen

17:00 låter bra. Var där eller liiiid.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

oscar

Jag lider redan. Särskilt av att spelningar ständigt blir inbokade på datum jag inte kan närvara. Jag är i Bulgarien den 6/6-14/6.
Men, jag är ju Brekal liksom...

Apanpapan

Två dog. Resten var nära. Jävligt nära.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

deadbolt

hmm , vilka dog?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Apanpapan

Feriren och hans magiker. Men jag lyckades få liv i drogdoktorn. Vi ska nog dra från Hallborg.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Kari

Döden är inget hinder för knarkare...  :shock:
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Spiff Rymdspionen

Har efter lite funderingar beslutat att låta ytterligare en grupp börja spela i kampanjen om intresse finns.

Detta går emot vad jag sagt tidigare, men.. screw it. Anledningen är främst att tempot med att spelleda för en grupp är något för lågt för mig. En annan anledning är att om spelare fortsätter falla av i tempot som de gjort på sistonne blir det inget slut på kampanjen. Även i fall jag absolut inte håller tillbaka på ett eventuellt misslyckande ser jag gärna att kampanjen avslutas på sista sidan och inte två tredjedelar in.

Även i fall det kan bli tufft att träda in i kampanjen så här sent så kommer det ske på (relativt) lika vilkor som för veteran-spelarna.

Finns intresse så tag kontant med mig.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

När ska vi spela nästa gång?
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

hake

Jag kan spela nästan när som helst. Skulle gärna spela snart. Jag kan dock inte spela vecka 26 då det är min semestervecka det här året och jag kommer att befinna mig på annan ort. (Smögen typ....)

Någon som är sugen på att spela nu i helgen? Eller kanske en "midsommar spelning"?  Kom med förslag.  Någon som har hört med Carlos om tänkbara datum?

Jag kommer nog även att ha lite svårt att kolla forumet den närmaste tiden, men blir det spelning så är jag på bara ni ger mig typ 12 timmars förvarning på min mobil.  0709-856032  :D

Mer spelningar åt folket!


//Hake

Spiff Rymdspionen

Vi satsar på vecka 25 tycker jag. Den 22/6, 23/6, eller 24/6. 23/6 är att föredra då det är en lördag. Verkar bli en mycket intressant spelning. Emer Hallborg har precis tagit stadens symbol från den dräpta Igul och utropat sig självt till härskare bara timmar efter händelsen. Tuor av Nyg har fortfarande inte talat, men förts till stadens fängelse för vidare förhör. Samt det är bara timmar kvar tills Darians ultimatum går ut och han förväntar sig stadens kapitulering.

Samt, folk är säkert bakfulla. Dom bästa beslut fattas då.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

GrandPA

Får jag vara med den spelningen eller har det inte gått tillräckligt med tid ännu?
All for one and more for me

Spiff Rymdspionen

Du och Hake är med. Cirka 4 timmar efter det att vi avslutade möts ni all.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

deadbolt

midsommardagen är kass, jag ´kan inte spela och övriga lär vara bakfulla vilket kommer om möjligt leda till ännu sämre initiativ. Jag förespråkar söndagen istället.
/Erik
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "