Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Kari

2/6 passar bättre för mig än de föreslagna datumen.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Sparvel

Ja va ska man säga, tack och hej! Synd att ni inte kunde vänta med spelningen som vi ur ena gruppen bad om. Men det känns som shit happens och så är det.

Det enda jag faktiskt blev ganska förbannad och ledsen för var att _Ingen_ av er ens orkade smsa och tala om att min karaktär dog föränn jag själv ringde och frågade...
Jag förstår att ni inte bryr er om min karaktär, men vissa av er borde ialla fall bry sig om Marie tillräckligt för att vara snälla nog att medela detta.
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Apanpapan

Jag hade glömt min mobil. Det är väl den ursäkten jag kan krysta fram.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

deadbolt

Citat från: "Sparvel"Ja va ska man säga, tack och hej! Synd att ni inte kunde vänta med spelningen som vi ur ena gruppen bad om. Men det känns som shit happens och så är det.

Det enda jag faktiskt blev ganska förbannad och ledsen för var att _Ingen_ av er ens orkade smsa och tala om att min karaktär dog föränn jag själv ringde och frågade...
Jag förstår att ni inte bryr er om min karaktär, men vissa av er borde ialla fall bry sig om Marie tillräckligt för att vara snälla nog att medela detta.

Sant Marie.
Det var kass att ingen meddelade dej, sorry...
/E
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

dagle

Citat från: "Sparvel"Det enda jag faktiskt blev ganska förbannad och ledsen för var att _Ingen_ av er ens orkade smsa och tala om att min karaktär dog föränn jag själv ringde och frågade...
Söt du är när du är arg, jag tror ingen ville missa tillfället att se en arg Marie...
(enligt Carl skulle jag dö en snabb död iaf...)

maxi

Jag kan inte lira 1/6 - 2/6 - 3/6.
Är i borås men är upptagen. Men om alla andra kan så självklart ska ni lira då. Fast då vet man ju att man dör om man inte är med och det är inte roligt.

För Hallborg i tiden!

Spiff Rymdspionen

Tänkte precis föreslå den 2/6. Bummer..
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

deadbolt

ja det verkar ju vara en trend som endast brekhal trotsar. känns lite lamt att spela spelningen om halborgsframtid om inte feriren kan närvara. tycker jag vi lirar veckan efter så ska jag försöka kolla upp vilka datum jag kan.

Kehal Kingslayer
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

hake

Instämmer med Spiff, BUMMER.

Det är ju för övrigt helgdag mitt i veckan... 6/6.  Vilket bättre sätt att fira Sveriges Nationaldag än att spela rollspel??
Om inte då så borde vi boka in lördagen den 8/6 tycker jag. Så vi kan komma vidare någon gång snart.

Är det HELT kört för dig nästa helg Maxi??  

/Hake

Spiff Rymdspionen

Vad sägs om den 8/6? Som i och för sig är en fredag.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Kari

"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

deadbolt

6/6 är kört för mej, men jag tror 8/6 funkar, återkommer när jag vet.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Apanpapan

8/6 är ju skolavslutning! Men jag kan tänka mig spela då:)
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

oscar

6/6 till och med 14/6 är helt kokt för mig då jag kommer att befinna mig i Bulgarien och dricka paraplydrinkar.
Men, jag är ju Brekal liksom...

Spiff Rymdspionen

Maxi gav mig ett go igår, så vi kör den 8/6.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."