Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

Spelning för oss andra på fredag. Sa Carlos.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

oscar

Va fan?! Det här måste vara spelning 293 som ni andra fullständigt skiter i att jag har andra saker att göra. Det är inte så jävla konstigt att jag missar en jäkla massa spelningar om spelningen antingen är på en arbetsdag eller på en dag där jag uttryckligen skrivit att jag inte kan.

18:e är den enda dag den här helgen som jag absolut inte kan spela eftersom Marcus ska fira sin 25-årsdag. Jag hade kunnat spela på alla andra dagar den här helgen...
Men, jag är ju Brekal liksom...

Sparvel

Äh, vi missar den båda två oscar så slut å gnäll :)
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Robin

Jag kommer inte heller. Marcus 25 år > Spelning med Carlos. Tyvärr.
Jag vann combat med 13.

Sparvel

blir det inte ganska fuckat om ingen från Min-Robins grupp kan? Vore juh roligt om vi hade spelningen när åtminstone en av oss kunde så vi får lägga oss i vad som skall göras nu?

Om inte Stir överlever förståss :D
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

oscar

Detta innebär att åtminstone tre personer i gruppen inte kan spela...
Men, jag är ju Brekal liksom...

hake

Well, inte för att jag vet hurvida Tyko lever då, men om han gör det, så kan inte jag heller spela då..  Känns väl spontant som att det är vist att ta en annan dag..

Nu e de snart dags för en TeXmeXpaj på Bakgården!  Mums!  :)

//Hake

Apanpapan

I grund och botten får ni inte bestämma ett skit. Nattulvarna drar i trådarna och planen är att rädda klanen och sen inta den ointagliga borgen.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Spiff Rymdspionen

Beklagar Oscar och Marie, det var bra att ni postade och så, men det visade sig att den 18/3 helt enkelt var betydligt bättre än dom andra dagarna för mig. Det kommer nog att bli en ganska lugn spelning (kanske), men lite eftertanke och klurande. Är vidare inte helt säker på hurvida det blir en gruppdelning eller inte. Så sex timmars lir eller så verkar bra.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

hake

Ska man ta det som ett bra tecken att det inte beklagades till mig?  ;)

//Hake

Robin

Citat från: "hake"Well, inte för att jag vet hurvida Tyko lever då, men om han gör det, så kan inte jag heller spela då..  Känns väl spontant som att det är vist att ta en annan dag..

Nu e de snart dags för en TeXmeXpaj på Bakgården!  Mums!  :)

//Hake

Vafan! Tidig lunch ni har på Ericsson   :bounce:
Jag vann combat med 13.

Kari

Kommer senare ikväll, men ni klarar er utan nötterna ett tag.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

deadbolt

lugnt, vi är nötterna... :)
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Spiff Rymdspionen

Lite förslag på nästkommande spelning;

1/6, 2/6, 8/6, 9/6 eller den 10/6.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

Citat från: "Spiff Rymdspionen"Lite förslag på nästkommande spelning;

26/2, 1/5, 2/5, 8/5, 9/5 eller den 10/5.

Hahaha. När jag fixat min tidsmaskin så kan vi spela. 26 februari tycker jag låter som en himla bra spelning.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)