Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Spiff Rymdspionen

18de och 19de verkar inte kosher med alla. Vi testar helgen den 25/5, 26/5 och 27/5 istället. Vilka kan då?
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

Jävla k*ksugarfasoner. Jag vill spela och jag vill spela nu!
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Robin

Tror jag kan den 25:e, 26:e och 27:e.
Jag vann combat med 13.

deadbolt

Är i Helsingborg hela helgen runt 25e, varför inte denna lördagen den 12e ?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

18e 18e 18e 18e, då ska den ointagliga fästningen intas!!!!
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Apanpapan

Ointaglig fästning - Nattulvarna

0 - 1

Kungens elitgarde - Nattulvarna

0 - 50

Nattulvarna rockar!
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Sparvel

Jag jobbar helgen 25-27e men kan spela från ca
20.30-00.00 Fredag
15.00-00.00 lördagen
15.00-whatever på Söndagen
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Spiff Rymdspionen

Den 18/5, dvs om en vecka på fredag blev precis föreslaget mig. Låter det kanske bra?
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

oscar

Låter helt tokdåligt tycker jag. Anledningen är att Marcus (inte Clifford) har fest då. Risken finns att fler än jag ska konsumera maltbaserade drycker i stora mängder på kvällen ifråga.
Men, jag är ju Brekal liksom...

Sparvel

Im still gone, borta, försvunnen den helgen...
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Apanpapan

Funkar bra för mig.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

hake

Tänkte bara meddela att på Tisdag ska jag och PA spela en kortspelning där vi lite snabbt och lätt ska dyrka upp några dörrar, slå ner en drös med vakter, sno tillbaka våra saker, ta en bar runda i Ara, elda upp slottet och.....  

ja, som ni fattar så kommer det nog att ta någon timma att genomföra detta... men sen sluter vi upp med er någonstanns bra...  ;D

Wish us luck!

//Hake

Robin

Lycka till! *Ger er lite Davor-tur*.


Jag har hittils:
* Undvikit 1 potentiell dödlig perfekt på halv undvika (3).
* Slagit en perfekt med endast gruppvärde på tvåhandsyxa (4) när jag var låg på minus i kp. Annars hade jag dött.
* Tagit 3 i skada av 10 pilskott, varav 4 träffade. 5 eller mer och det hade vart halvt psyke.
* Överlevt 3 perfekta träffar, dock har arm gått av.
* Slagit en dubbelperfekt parad (med 8 i långsvärd) mot en av kampanjens tuffare killar. En sådan med HJÄLTE-förmågor. Givetvis genomskådade jag hans fint 2 innan dess.
* Etc.

Jag har 13 hökullar i mina fickor. Och 9 liv. Fast jag behöver hitta lite grön svamp snart, för mina extraliv börjar ta slut.
Jag vann combat med 13.

deadbolt

Klart ni fixar det, vi har ju yxat ner halva styrkan  så ni skördar redan sådda fält.  Vi ses därute. Mot övervåld och frihet..
/Kehal
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Sparvel

*hejjar på med pom-poms i bakgrunden!
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07