Gryning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, november 23, 2005, 17.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Spiff Rymdspionen

Läs på era privata trådar för mer information.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Robin

Jag vann combat med 13.

Sparvel

"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Spiff Rymdspionen

Svar kommer på söndag.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Sparvel

så bra att det gjorde det :P
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Spiff Rymdspionen

Spelningen blir den 7/4, följt av eventuellt den 8/4.


Ta med ett gott humör då det verkar bli fullt hus. Det kommer dessutom att komma långa stunder där just du inte rollspelar, så planera gärna att ha något annat att göra under den tiden.


Robin, Marie och PA, vill ni ha en spelning tidigare? För att kompensera att Robin inte kan lira den 7:de.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Getsen

Uh, någon kunde ju nämnt att det var påskafton ^_^ Kan vi börja aptidigt måhända? Jag kommer gå på påskmiddag nån gång under dagen, men det går säkert att planera in.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Apanpapan

En paus i tre timmar! Jag ska på fotboll! 15.00 - 18.30 ska det vara paus! Alla jävlar som inte håller med kan dö!
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Spiff Rymdspionen

Ros, vi kan börja så tidigt som 12:00, om ingen misstycker.


Paus.. Det är för veklingar. Flertalet karaktärer kommer säkert att vara skuggor i spelningen, så Rhian får ta en mindre framträdande roll medans du är borta.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Clifford

Citat från: "Spiff Rymdspionen"Ros, vi kan börja så tidigt som 12:00, om ingen misstycker.


Paus.. Det är för veklingar. Flertalet karaktärer kommer säkert att vara skuggor i spelningen, så Rhian får ta en mindre framträdande roll medans du är borta.

Det krockar med Gothcon men inte fan skriker jag paus för det ;)

Apanpapan

Ät bajs era själlösa typer. Ni vet inte hur det är att följa ett lag i ur och skur.

Huddle around boys!

*svepande hugg*
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Robin

Jävla muppets som gnäller om paus. Vi har fått höra att denna spelningen skulle vara i slutet av februari, när den sedan blir av i början av april, så kan inte jag för att det är Gothcon, hotellet är bokat etc. Jävligt skoj att vänta 4 månader på en fetespelning som man inte kan vara med på.  :evil:  :evil:  :evil:
Jag vann combat med 13.

Sparvel

Paus för fotboll? yeah right...
:)
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Apanpapan

Gnälla är överklassens enda nöje.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Clifford

Citat från: "Robin"Jävla muppets som gnäller om paus. Vi har fått höra att denna spelningen skulle vara i slutet av februari, när den sedan blir av i början av april, så kan inte jag för att det är Gothcon, hotellet är bokat etc. Jävligt skoj att vänta 4 månader på en fetespelning som man inte kan vara med på.  :evil:  :evil:  :evil:

Fint att du avrundade post 666 med tre  :evil:  :evil:  :evil: