Ultracorps

Startat av Clifford, juli 14, 2005, 15.27

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Hej hopp. Ni som spelat Ultracorps och tyckte det var kul kanske är intresserade av att Steve Jackson Games köpt rättigheterna. Jag har snuvat åt mig möjligheten att lira i Alpha av det nya UC.

Om folk är intresserade så rekommenderar jag
http://forums.sjgames.com/forumdisplay.php?f=50

Det går fortfarande att anmäla sig till Alpha/Beta tester om man har erfaranhet av UC och kommer med synpunkter.

Clifford

Ny gratis omgång av Ultracorps, 1 drag per dag.
Allt som behövs är att man registrerar en användare på Steve Jackson Games. Använd länken nedan om ni vill vara med.

http://ultracorps.sjgames.com/

Robin

AIEEEE.

Måste undvika... Tror jag kanske kan spela det via jobbet, vilket skulle suga...



*Proud winner of the greatest battle ever fought in the Ultracorps Universe*  :lol:  (I alla fall i den omgången jag spelade som bäst :) )
Jag vann combat med 13.

Clifford

Den nya spelmotorn är så jävla mycket bättre än den gamla, och enheterna balanseras kontinuerligt. Det är helkul att vara med i betan, måste jag säga.

sebbe

fasen, det är nåt knas med sidan, kommer inte in på uctest.sjgames.com =/
får testa imorgon eller något

edit: nu är jag med. kan inte gå med i juliet förrän jag spelat ett eget spel bara.
någon som spelar där, eller kör du nåt annat, cliff?
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Juliet är enda multiplayeromgången som körs just nu. Förra var India. Singleplayer är separat.

sebbe

jaja, det vet jag. jag tänkte att det kanske fanns nåt specialspel eller något för betatestare som inte var öppet för alla.
då hoppar jag in så fort jag orkar spela klart min solo
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Måste joina Juliet idag, innan kl. 17.00! (första ticket görs då och man kan inte joina efter det)

KOBOLDKUNGEN

Cliff, kolla dina PM :!:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


sebbe

jag är med, heter Klang. jag bor snett ner till vänster, så gott som längst ut.

edit: glömde MMM-tag, får gå ändå =/
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Jag tog fel på tiden, fram till kl. 05.00 kan man gå med i speltestet Juliet, förutsatt att man spelat igenom en singleplayeromgång först.
(tar cirka 30-60 min)

Jag är IMMMIFlatline (klamrar funkar inte) och är ganska centralt i galaxen, strax norrut.

sebbe

ehh.. du är MMMFlatline.

hur går det då?
missade tyvärr en tick för jag inte hade internet, passade dessutom på att klanta mig och missade lite produktion =/
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford

Citat från: "sebbe"ehh.. du är MMMFlatline.

hur går det då?
missade tyvärr en tick för jag inte hade internet, passade dessutom på att klanta mig och missade lite produktion =/

Jo, sant, jag heter MMMFlatline i Juliet, men mitt inloggningsnamn är IMMMIFlatline. Tänkte inte på det.

Jag missade också ett tick pga för mycket festande och supande. Jävligt illa, jag tappade stort.

sebbe

jag har iofs inte tappat så mycket jämfört med mina grannar.
min ena har inte varit inloggad sen tick 2, och den andra har matchande firepower sen han misslyckades med en planet.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

sebbe

min "andra granne med matchande firepower" gick förbi mig lite och vann till slut.. så det kan gå =)

cliff, du är väl på alpha playtest list så du kommer kunna skapa gruppspel?
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45