Blood Bowl LE - geddonliga

Startat av Kari, mars 19, 2012, 00.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Kari

Skapat en geddonliga för oss som spelar BBLE. Kan porta redan aktiva lag till ligan också, om ni skulle önska. Inga krav på x antal matcher i veckan/månaden, utan spela när/om ni har lust.

Mean Mountain Maniacs League

Föreslår även användande av skype under matcherna.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Clifford

Mig veterligen har de fortfarande inte åtgärdat den kritiska "winnings"-buggen i private league. (Dvs du får inte de pengar som står på skärmen utan du får en random t6 utan modifikationer, efter matchen).

Hade gärna varit med men fått två private leagues sabbade av den buggen förr, samt deras helt idiotiska nätkod, 12-spelare på plan-buggen, m.m, gör att jag nog väntar på nästa utgåva.

Martin Larsson

Citat från: Clifford skrivet mars 19, 2012, 00.30
Mig veterligen har de fortfarande inte åtgärdat den kritiska "winnings"-buggen i private league. (Dvs du får inte de pengar som står på skärmen utan du får en random t6 utan modifikationer, efter matchen).

Har inte det där att göra med den extremt skitusla "spiraling expenses" regeln, som är sjukt sned och inte bidrager med nått....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Greger

hej!  :)

Är denna (eller annan) geddon-liga aktiv? Gillar spelet, vore kul att vara med i så fall.

häls,
Greger


Usually_Insane

Om inte annat så skulle jag kunna tänka mig en ny liga?

Nån mer som är på?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

dilba


Barcus

jag kan helt klart tänka mig det med
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Ewers

Skulle också kunna tänka mig att vara med.
Kram F

jonte

Gammal tråd, men men, finns det någon aktiv liga så är jag sügen.

Clifford

Chaos Edition, (3 nya lag & buggfixar) släpptes häromdagen.

jonte

I och med Chaos Edition så fungerar det på min laptop också, positivt. Betalade $10 på chans för att frysbuggen var fixad och det gick ju bra!

Fungerar en liga där några har LE och några CE?