Gryning på Ereb II

Startat av Spiff Rymdspionen, juni 10, 2007, 14.52

Föregående ämne - Nästa ämne

hake

8/12  Kan INTE jag.  Men har kollat med Kari och Carlos och om ni andra kan så ändrar vi till fredagen den 7/11?  Annars får vi försöka få in ett annat datum lite kvickt.  Sorry, men jag var visst inbokad på Western med Ewers. :(

Den Gamle

Jag kan inte 7/12, är i Stockholm.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Spiff Rymdspionen

Föreslår att alla i grupp 1 (Erik, Hake, Kari och Dina) kollar upp den 15/12 för eventuellt lir. Funkar inte det så tycker jag vi kör den 8/12 som planerat ursprungligen. Hake kommer ju att finnas i lokalen om något jätteakut inträffar. Detta för att jag vill få till en spelning innan mellandagarna. Jag vet att många kampanjer spelas just nu, men tempot är i mitt tycke alldeles för lågt. Är ni öppna för vardagsspelningar, mellan 15:00 - 22:00 så kan vi förståss ordna en sådan, eller fem, i stället.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

deadbolt

Annars kan Kehal återvända som segrare från de blodröda slätterna, behöver max 2 spelningar på mej för att styra upp det ;)
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Den Gamle

Den 15/12 går inte för min del.

När det gäller vardagsspelningar så kan jag torsdagar från 18.

/Erik
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

hake

jag kan spela i princip alla dagar fram till jul, förutom just den 8/12. det var väl ändå bara en preleminär bokning?

om det inte finns utrymme att ändra en sådan vill jag inte prel boka någon mer gång.

känns trist att missa en spelning när jag kan alla andra dagar. :(

hur är det, vi kan inte få till en spelning på söndag nu i helgen?  eller kanske redan på torsdag??

Jag kan som sagt inte spela den 8/12. annars kan jag alla övriga dagar. Det vore bra om vi kan skriva ned de helgdagar som vi inte kan spela, kanske kan vi finna något datum som passar alla? Känns som det vore bra om alla var med nu när vi är en ny grupp.  :)

Följande helger finns fram till Jul.

Fredag 30/11
Lördag 1/12
Söndag 2/12

Fredag 7/12
Lördag 8/12   Hake kan EJ
Söndag 9/12

Fredag 14/12
Lördag 15/12  Erik kan EJ
Söndag 16/12

Fredag 21/12
Lördag 22/12  Hake kan EJ
Söndag 23/12

Dina

Jag kan lira 8/12 men inte 15/12.
So long, suckers!

hake

:)  ok Dina, det var två av datumen.. men hur ser det ut på de andra? Vore som sagt kul om vi kunde hitta några datum där alla kan spela tycker jag.

Fredag 30/11
Lördag 1/12
Söndag 2/12

Fredag 7/12
Lördag 8/12 Hake kan EJ
Söndag 9/12

Fredag 14/12
Lördag 15/12 Erik kan EJ, Dina kan EJ
Söndag 16/12

Fredag 21/12
Lördag 22/12 Hake kan EJ
Söndag 23/12

Kari

Fredag 30/11
Lördag 1/12 Kari kan EJ
Söndag 2/12

Fredag 7/12
Lördag 8/12 Hake kan EJ
Söndag 9/12

Fredag 14/12 Kari (samt Carlos) kan EJ
Lördag 15/12 Erik kan EJ, Dina kan EJ
Söndag 16/12

Fredag 21/12
Lördag 22/12 Hake kan EJ
Söndag 23/12

för mig funkar vardagsspelningar, undantag för tisdagar dock.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Spiff Rymdspionen

Fredag 30/11
Söndag 2/12

Fredag 7/12

Fredag 21/12
Söndag 23/12


Alright, vi gör ett försök att få till en spelning då alla kan. Har lämnat kvar de datum som verkar funka för er och mig. Erik och Dina, låt oss veta om så inte är fallet.

Vi börjar från topp, nu på fredag och söndag. Funkis?
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Den Gamle

Sorry, de enda datum som funkar för mig är 21/12 och 23/12.

Fredag 21/12     Erik
Söndag 23/12    Erik
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

hake

Men du kan spela på vardagarna Erik?  Torsdagar endast, var det så?
Jag kan spela alla vardagar mer eller mindre, får prioritera bort annat som träning om vi lyckas få till en spelning. Kom med förslag på vardagsspelningar Erik, då du verkar vara mest upptagen av oss alla. :)

Fredag 21/12 Erik, Hake
Söndag 23/12 Erik, Hake

Dina

Fredag 21/12 Erik, Hake, Dina
Söndag 23/12 Erik, Hake, Dina
So long, suckers!

Kari

Fredag 21/12 Erik, Hake, Dina, Kari
Söndag 23/12 Erik, Hake, Dina, Kari
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Den Gamle

Jag kan följande Torsdagar:
13/12
21/12
10/1
17/1
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914