Gryning på Ereb II

Startat av Spiff Rymdspionen, juni 10, 2007, 14.52

Föregående ämne - Nästa ämne

hake

Då bokar vi in följande spelningar?

Torsdag 13/12
Fredag 21/12 Erik, Hake, Dina, Kari
Söndag 23/12 Erik, Hake, Dina, Kari

Apanpapan

Ska ni spela på santa maria!?  :shock:
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Dina

Shit, det går ju inte! Stryk den 23/12.
So long, suckers!

hake

ok, verkar svårt svårt det här..
ska vi göra så här då kanske?  

lördag 8/12 (då jag ej kan vara med)

Torsdag 13/12  (då alla kan)

Fredag 21/12 Erik, Hake, Dina, Kari (då alla oxå kan)

Söndag 23/12 Erik, Hake, Kari (utan Dina)

Jag vet att det här är tråkigt, tro mig jag vill inte missa någon spelning. Men kanske borde vi göra så här för att komma någon vart?  

Vad tycker ni? Eller kanske framförallt, vad tycker du Carlos?

Spiff Rymdspionen

Jag tycker vi lirar den 8/12, 13/12 och den 21/12. Jag tror inte ni behöver mer än 3 spelningar för att lyckas med eller total-misslyckas med det Kael tänkt. Har en *liten* förhoppning om att få till en spelning i mellandagarna där grupperna slås ihop igen, men vi för se hur det blir med det. Det är trist att du inte kan vara med Hake, men om jag ska välja mellan två dagar faller definitivt den 23:dje bort.

Om ingen misstycker massor så bokar vi detta.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Dina

So long, suckers!

Spiff Rymdspionen

Spelningar framöver ser ut som följer. Grupp 1 lirar den 13:de (visst?).

Grupp 2 kan få en spelning den 15:de eller 16:de, då med en man kort. Ni väljer själva hurvida ni tycker att ni har lösa trådar ni vill knyta samman eller om allt är under kontroll.

Skulle vilja få till en spelning i mellandagarna likaså, om inte grupp 1 väljer att backa från att följa med Kael till fronten. Men tills vidare kan ni väll kolla upp hur följande datum funkar för er. Kan 6 personer så tutar och rider vi.

26/12
27/12
28/12
30/12
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

dagle

Lördagspelning > Söndagspelning ;) och om vi väntar på andra gruppen så kommer biffen aldrig lösas ;)

Getsen

Citat från: "Spiff Rymdspionen"Spelningar framöver ser ut som följer. Grupp 1 lirar den 13:de (visst?).

Grupp 2 kan få en spelning den 15:de eller 16:de, då med en man kort. Ni väljer själva hurvida ni tycker att ni har lösa trådar ni vill knyta samman eller om allt är under kontroll.

Skulle vilja få till en spelning i mellandagarna likaså, om inte grupp 1 väljer att backa från att följa med Kael till fronten. Men tills vidare kan ni väll kolla upp hur följande datum funkar för er. Kan 6 personer så tutar och rider vi.

26/12
27/12
28/12
30/12

Hola. Som jag sa på spelningen så ska det hållas julfest den 15:e så spelning det datumet uteblir för mig. Om ni vill spela ändå så går det bra. Om ni vill komma på fest så går det oxå bra, men meddela gärna mig asap. Jag har för mig att vi prelbokade 16:e klockan tre och det är fina fisken imho.  
Gällande mellandagarna så kan jag alla dagar så vitt jag vet just nu. Senaste spelningen var snajdans fin. Heja oss!! :-)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Robin

Citat från: "Getsen"
Citat från: "Spiff Rymdspionen"Spelningar framöver ser ut som följer. Grupp 1 lirar den 13:de (visst?).

Grupp 2 kan få en spelning den 15:de eller 16:de, då med en man kort. Ni väljer själva hurvida ni tycker att ni har lösa trådar ni vill knyta samman eller om allt är under kontroll.

Skulle vilja få till en spelning i mellandagarna likaså, om inte grupp 1 väljer att backa från att följa med Kael till fronten. Men tills vidare kan ni väll kolla upp hur följande datum funkar för er. Kan 6 personer så tutar och rider vi.

26/12
27/12
28/12
30/12

Hola. Som jag sa på spelningen så ska det hållas julfest den 15:e så spelning det datumet uteblir för mig. Om ni vill spela ändå så går det bra. Om ni vill komma på fest så går det oxå bra, men meddela gärna mig asap. Jag har för mig att vi prelbokade 16:e klockan tre och det är fina fisken imho.  
Gällande mellandagarna så kan jag alla dagar så vitt jag vet just nu. Senaste spelningen var snajdans fin. Heja oss!! :-)

16:e, kl. 3 funkar.

/R
Jag vann combat med 13.

Spiff Rymdspionen

Då kör vi den 16:de, 15:00. Beklagar Per, men jag ska ta väl hand om din karaktär. Slipa svärden och ta med gott humör. Ni har nog inte undgått att märka att nomaderna behandlar er som mindre värda. Stålhandske ämnar bevisa vad riktigt mod är och vad Celiskt stål är gjort av.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Robin

"Hur mycket blod måste jag vada igenom innan jag blir ren?"

- Sote Gote (-sama)
Jag vann combat med 13.

Den Gamle

Jag är sjuk så jag kommer inte att närvara på kvällens spelning, sorry folks...
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Spiff Rymdspionen

Tråkigt att höra, Erik. Vi andra kör på som planerat. Bonusxp för tomtemössor.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Spiff Rymdspionen

Detta är lite sent skrivet, men jag glömde helt och hållet av att informera de som inte var med på föregående spelning.


Lir för samtliga grupper (som nu är en igen) den 16/12, klockan 15:00.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."