Kulturkännedom Armagedon: Vem är bäst?

Startat av Clifford, februari 22, 2007, 06.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Vem är bäst?

Mean Mountain
10 (40%)
Captain Armagedon
5 (20%)
Kurtulmak
6 (24%)
Tiburtius
0 (0%)
Barbarian Brothers
4 (16%)

Antal personer som röstat: 22

Omröstningen har avslutats: februari 22, 2007, 06.40

Clifford

Vem av ovanstående entiteter är störst, bäst och viktigast på Armagedon?
*edit*
det går bra att argumentera för sitt val!

Martoow

Jag tror bara att jag har sett mean mountain... så då får jag väl rösta på honom/henne.  :D
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Ivar

Klart att kapten Armagedon är den mäktigaste av de alla! Bananflugornas herre, kapten kvalsters nemesis, betvingare av kapten Alzheimer, löjtnant Parkinson o fänrik Ewers eller för att citera Kapten Armagedon själv

"är du så jävla bra själv då?"

Hans tid är nu, länge har han dolts i skuggorna, återkomsten är nära!
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Clifford

Citat från: "Ivar"Klart att kapten Armagedon är den mäktigaste av de alla! Bananflugornas herre, kapten kvalsters nemesis, betvingare av kapten Alzheimer, löjtnant Parkinson o fänrik Ewers eller för att citera Kapten Armagedon själv

"är du så jävla bra själv då?"

Hans tid är nu, länge har han dolts i skuggorna, återkomsten är nära!

Bananflugorna skulle stått med som alternativ men de har ju faktiskt fått stryk av Kapten Armagedon så de är inte så tuffa längre.

Apanpapan

Ack, detta kulturlösa folk... Alla vet att Mean Mountain bara var med på rökarnas sida...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

MOB

Löjligt. Alla, med bildning, vet att Kapten Armagedon och Mean Mountain är samma entitet. I sin form av Kapten Armagedon råkar Mean Mountain bara bära mask för att inte röja sin identitet. Titta ordentligt så ska ni se att Kapten Armagedon har samma hörntand som Mean Mountain.

Kurtulmak och Tiburtius är enbart viktiga för kobolder. Något som egentligen bara är av vikt den 14 april (som i år för övrigt infaller på en lördag).

Barbarian Brothers spelade ut sin roll när DVD ersatte VHS.
..........
MOB

Clifford

Citat från: "MOB"Löjligt. Alla, med bildning, vet att Kapten Armagedon och Mean Mountain är samma entitet. I sin form av Kapten Armagedon råkar Mean Mountain bara bära mask för att inte röja sin identitet. Titta ordentligt så ska ni se att Kapten Armagedon har samma hörntand som Mean Mountain.

Kurtulmak och Tiburtius är enbart viktiga för kobolder. Något som egentligen bara är av vikt den 14 april (som i år för övrigt infaller på en lördag).

Barbarian Brothers spelade ut sin roll när DVD ersatte VHS.

Är du inte klok, avslöja superhjältars identitet på det viset?

Gah, det är som om Robin berättade för alla vem Bruce Wayne är!  :roll:

Robin

Visste ni att Bruce Wayne är Batman? :twisted:
Jag vann combat med 13.

Kari

Är du inte klok, avslöja superhjältars identitet på det viset?  :shock:
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War