L5R RPG 3E

Startat av Kari, mars 20, 2007, 15.00

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Citat från: "Kari"
Citat från: "Clifford"är bara med om jag får tillhöra Third Whisker tribe.... :wink:

Ratling ftw.
(Nej jag har inte tänkt vara med....)

Det får du inte, har hört att du gillar rostiga svärd...  :roll:

För resten, som uppskattar svärd i den form de ska vara samt är intresserade av att skapa karaktärer: Så utgår jag ifrån att det kommer vara massa 40K:are på geddon på lördag, antagligen är jag inkrupen i något ledigt hörn från 15:30-16:00 o framåt.

Jag kommer dit någon gång efter 15 tror jag det var...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Kari

Nästa tillfälle för folk att fixa med karaktärer: Onsdag (28/3) ca. 18:00 o framåt
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Robin

Hmm. Finns Matsu-fullattack klassen kvar?  :D
Jag vann combat med 13.

Kari

Självklart finns den det... vad skulle Matsu vara utan sin bärsärkarstil? :)
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

cracked_open

Kan min karaktär ha ett husdjur så som en otroligt hårt dresserad Tapir som söker upp ondskan i människor  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Kari

Citat från: "cracked_open"Kan min karaktär ha ett husdjur så som en otroligt hårt dresserad Tapir som söker upp ondskan i människor  :twisted:

DIN karaktär får ha det. Tråkigt nog så rymde din älskade tapir för ett tag sen, orsakade överdrivet mycket bekymmer för en Ratling-stam... en av shamanerna var tvungen att använda namn-magi för att beröva ditt husdjurs namn, och alla minnen du någonsin haft som berör ditt husdjur är nu ersatta av minnen med en helt vanlig knähund, det är som om den aldrig existerat. Du saknar din knähund oerhört mycket.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Nemo

då var klanen bestämd.. :)

Blir Scorpion-Clan om man nu får välja dem??

Barcus

jag har en vän som vill vara med han vill spea i min grupp det är väl de kraven han har.


när kan han göra karaktär?
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

elin

Jag vill också vara med!!! Kan göra karaktär efter tre eller i helgen.

Kari

På lördag, efter kl 15 o framåt, kommer jag vara på geddon för att hjälpa folk med karaktärer. Rekommenderas att de som vill vara med och inte påbörjat sina karaktärer än gör det då, eller hör av sig och säger när de kan göra det.

Går bra att göra en Scorpion-karaktär, än så länge.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Nemo

måndag eller annan vardag i veckan som kommer kl 15.30 och framåt??

Kari

För er som vill ha lite kött på benen när ni funderar ut bakgrundshistoria för er karaktär:

http://l5r.wikicities.com
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Kari

starttid kl 13.00 imorgon.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War