Torsdag 13/5 - Bräd/Krigsspelsdag

Startat av Brain, maj 03, 2010, 21.15

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

För alla som inte kommit iväg till Lincon och ändå vill spela lite...

Vi riktar in oss på brädspel av alla dess former i denna första kombinations-dag.

Start: 11.00

Förslag på spel:
ASL
Chaos in the Old World
Twilight Struggle
Battlestar Galactica
Twilight Imperium (Förslagsvis med uppställning och första rundan under onsdagen)

Anmäl gärna intresse/ointresse i tråden
Tomas Davidsson

soulreaper

Glöm vad jag tidigare skrivit jag är dement och korkad...Jobbar torsdagen 13:e tänkte att det var denna torsdag men det är det ju så klart inte...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Beast

Jag tillhör dem som inte kommit iväg till Lincon, eftersom jag jobbar till klockan 20 - 100% OB-tillägg och tio timmars arbetsdag är ju något jag absolut inte vill gå miste om.

Men jag överväger att åka upp till Lincon efter det, dvs runt klockan åtta, halv nio - så om någon vill hänga på då så kan h*n hojta till.
War is justice,
death to all kinds of humans

Offra

Så! Då har jag reggat mig på forumet.

Jag är intresserad av att spela torsdagen det trettonde. Dock har jag problem att komma ifrån på onsdagen före om vi skulle få för oss att fixa iordning twilight då.

/Oskar

globetrotter

Jag och Karin (från Gbg) kommer cirka 17:00.
/Carl

Xyzar

fett sugen, 11 kanske är lite tidigt, men kommer nog ändå vid den tiden pga tristess ;)
There is no IRL, there is only AFK.

Offra

bra då vet jag att det finns folk där iallafall. ska säga till en kompis så han hakar på med. han var sugen på twilight och har aldrig varit på geddon innan så det är lika bra jag introducerar honom.

jag ska försöka vara där vid 11:00.'

/Oskar

roligt

För mitt fall så såg det först ut att bli rollspel den 13:e men då det inte blev mer än 3 spelare så glider jag in på brädspelet istället :) . Bör vara där runt kl.11...
ska bara vakna och städa först :roll:

Är med på nästan vad som helst :D
Var med och spela.

globetrotter

Jag och Karin kommer inte förrän runt 19-tiden.
/Carl