Våra mailadresser på armagedon.org är dödens?

Startat av emil, oktober 12, 2005, 19.13

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Gunilla Hellén"Personligen är det inte så bråttom för mig så jag väntar tills jag fått tillgång till min .se mail. Men det vore ju toppen om någon vill lägga ut Armagedon.se newsen att våra mail adresser inte fungerar för tillfället.

Ps. Jag tar inte för givet att folk har samma mailadress för alltid. Jag kollar på organisationens, verksamhetens eller företagets hemsida innan jag försöker ta en ny kontakt, speciellt om jag försökt tidigare och inte fått svar.

Börjar bli löjligt det här. Vi har förstått att du är väldigt duktig på att hålla ordning på dina mailkontakter och i en perfekt värld hade alla varit det. Men då hade å andra sidan problemet aldrig uppstått. Har förstått att det är viktigt att .org fungerar så det är väl bara att ordna det då eller vill Armagedons styrelse att konventet ska skita sig?
För övrigt är det väldigt mycket om och kan någon fixa det å det. Är det ingen som har någon koll alls?
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Clifford

Citat från: "Gunilla Hellén"Personligen är det inte så bråttom för mig så jag väntar tills jag fått tillgång till min .se mail. Men det vore ju toppen om någon vill lägga ut Armagedon.se newsen att våra mail adresser inte fungerar för tillfället.

Ps. Jag tar inte för givet att folk har samma mailadress för alltid. Jag kollar på organisationens, verksamhetens eller företagets hemsida innan jag försöker ta en ny kontakt, speciellt om jag försökt tidigare och inte fått svar.

Det spelar ingen roll vad du och jag gör, verkligheten fungerar inte så. Jag har inte fått ett enda mail om BSK, det oroar mig.

Dina har börjat få in lite på sin alternativa mail, men tro mig, det är FEM (5) andra konvent samtidigt och strular vårt så är det bara att åka på något annat. Därför tycker jag det SUGER att det tjafsas istället för att lösas.

Nån med en fax ge mig ert bankkonto så för jag över pengarna.

jonte

Jag kan faxa imorgon under dagen, min mor och far har fax på deras telefonlinje hemma.

Om ni vill att jag ska göra det, stapla då upp exakt vad som ska göras och när/hur, så att det inte blir några misstag. Jag kan lägga ut 900kr ungefär en dag, men jag har ett par transaktioner som kommer dras från mitt konto i veckan, så helst inte längre än så. Därför undrar jag om det här är auktoriserat från Armagedon? Kan det tas ett beslut utan möte? Eftersom det är en panikgrej så hoppas jag det, men jag vill inte riskera att ligga ute med pengar just den här perioden (jag har ingen inkomst alls ett tag framöver nu).

Ge mig ett "go" så fixar jag fram mitt kontonummer.

rAWTAZ

Kom ihåg, 98 EUR, plus moms. Ni får räkna ut det med en dagsaktuell valutakonverterare dagen det skall betalas in.

Inte bra om något missas :)

Clifford

Jag skickar dig cash, Jonte. Skit i Geddon, jag behöver min mail. PM:a mig dina uppgifter.

jonte

Clifford, är inte det allra lättaste om du fixar betalningen och det hela via banken och sen kan jag ta och faxa kvittot?

rAWTAZ


Clifford

Jag jobbar och är väldigt upptagen ikväll och imorgon. Problemet är kvittot, betalar jag via internetbank så får jag väl inget "riktigt" kvitto jag kan faxa...

Martin Larsson

Frågan kan om man har tur vara irrelevant...

Kan det funka med en primitiv "print screen + paint" lösning??

Å snälla alla GE FAN I ATT KÄBLA OM DETTA OCH SE TILL ATT DET BLIR LÖST!!!
Bara för att ni eventuellt inte är drabbade själva så ge vänligen FAAN i att konstatera diverse petitesser om vad som vore bra och inte just nu :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gunilla Hellén

8) GRRRR!

Det verkar ju som hjältarna löst problemet på ett smidigt sätt. Det gynnar alla så Jippi!:)

rAWTAZ

Vi får väl se. Domänen är fortfarande inaktiv. Antar det är för att Domaininfo inte fått/sett någon betalning ännu =I

Clifford

Jag har varit helt avskuren från internet i två dagar pga ivrigt arbete och Heather Nova-konsert. Därav min frånvaro i tråden. Situationsrapport? Behöver jag betala nåt, fixa nåt?

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"Jag har varit helt avskuren från internet i två dagar pga ivrigt arbete och Heather Nova-konsert. Därav min frånvaro i tråden. Situationsrapport? Behöver jag betala nåt, fixa nåt?
Har inte hört mer än dig tyvärr. Är nog ingen som gör något, förutom kanske jonte om han får pengar på kontot. Men då är det ju lika bra att gå till banken, sätta in, faxa därifrån.

Clifford

Jag kommer imorgon bitti betala 960:- för aktivering av kontot.  Jag vill ha pengar av Geddon. Om någon i styrelsen motsätter sig detta får ni säga det NU. Annars så drar vi det på BSK-budgeten iofs...eftersom vi behöver de mailadresserna fungerandes.

Om någon har några kommentarer/invändningar så skriv, jag läser av den här tråden innan jag betalar imorrn bitti.

rAWTAZ

Citat från: "Clifford"Jag kommer imorgon bitti betala 960:- för aktivering av kontot.  Jag vill ha pengar av Geddon. Om någon i styrelsen motsätter sig detta får ni säga det NU. Annars så drar vi det på BSK-budgeten iofs...eftersom vi behöver de mailadresserna fungerandes.

Om någon har några kommentarer/invändningar så skriv, jag läser av den här tråden innan jag betalar imorrn bitti.
Jag invänder mot ditt typsnitt du använde för att skriva detta. Också vill jag att du gör inbetalningen med RÖD text på inbetalningsblanketten!

EDIT: Glöm inte momsen! Bästa är om du låter banken räkna ut 98 Euro plus moms, 960:- var dagsaktuellt tidigare, kan ha ändrats.