Köp av nytt lås till datorrum

Startat av Clifford, mars 20, 2005, 20.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Jag yrkar inför styrelsemötet den 20/3 att:

Ett styck lås av samma sort och nyckel som ytterdörren införskaffas till datorrummet pga de nya investeringarna där. Detta gör att rummet fortfarande är öppet så länge lokalen är det men hindrar tillfällestjuvar som den i höstas.

Om detta inte funkar som en motion till mötet så kan ni ju ändå diskutera det  :P

Niklas

skulle tro att en ny dörr och ett galler för fönster kan vara bra oxå... tror jag iaf... =)

Heavy

Citat från: "Clifford"Jag yrkar inför styrelsemötet den 20/3 att:

Ett styck lås av samma sort och nyckel som ytterdörren införskaffas till datorrummet pga de nya investeringarna där. Detta gör att rummet fortfarande är öppet så länge lokalen är det men hindrar tillfällestjuvar som den i höstas.

Om detta inte funkar som en motion till mötet så kan ni ju ändå diskutera det  :P

Vidarebefordrat till Dale iom att jag till 99% chans inte kommer att kunna närvara...

Däremot är det styrelsemöte imorgon, den 21:e ;)...
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Lite nyfiken, hur e det egentligen, har detta genomförts :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Nej, har inte genomförst, och kommer inte att genomföras heller iår.. För stor utgift för väldigt lite nytta kände styrelsen..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.