Renovering av toaletterna..

Startat av Heavy, mars 14, 2005, 22.59

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

Nej, Heavy ansåg att Micros åsikt om att Pasi inte engagerar sig var felaktig.


;)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Ok, detta är inte till trådens ämne så jag svarar på annan plats :arrow:
http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=102&start=30

Att jag sedan var oförmögen att länka rätt från början hoppas jag inte påverkar en eventuellt uppkommande diskussion :x
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Jag menade inte att gnälla över att det köpts in fräscht möblemang till föreningen, tvärtom tycker jag att det var en bra handling (en elogé till de ansvariga :) ). Det är kul att det finns fräscht möblemang på några ställen  enligt mig.
Jag hoppas att det kommer fortsättas i andan att göra saker ordentligt, det var det som var syftet med att dra upp jämförelsen. Sedan kommer det inte att kosta 20k eftersom det inte handlar om att fixa bägge dassen på en gång :idea:

Vidare är en intressant fråga om "BSK-medlemmarna" är inskrivna i medlemsregistret, det skulle underlätta sökandet av lokalrenoveringsbidrag från annan bankbok :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

tråd flyttad för ökad tydlighet

Martin Larsson

Jaha...låg den inte här från början :?:
Skit samma förresten( :lol:  :lol: ), å hur är det med medlemmarna :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

tror inte någon fört in dem, nej.införandet i det registret brukar väl vara lite si & så.

Martin Larsson

Hhmmm, okej finns det planer på det från något håll som du känner till då :?: (eller nån annan som vet, Cliff vet mycket men inte allt)
För att förtydliga, det finns en liten folder på geddon däri det står att man kan söka renoveringsbidrag som förening. Detta har dykt upp som en slug plan att göra hos vissa personer. Och när detta utförs skulle man nog mildt sagt kunna påstå att sannorlikheten för att vi kommer få en massa pengar att renovera dass ordentligt för är direkt proportionellt mot antalet medlemmar i föreningen :idea:
Därav frågeställningen...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Judas

Detta bidraget måste sökas senast den 31/3-05 sista denna månad alltså!

Clifford

Bara så ingen tror något annat: Jag vet inget konkret om medlemsregistret. Be någon i styrelsen ta reda på det snabbt, alt. kolla när du är här i lokalen. Björn är nog rätt person att fråga om detta, kan jag tro. Det har ju mer med förra årets styrelse att göra än denna.

Heavy

Citat från: "Judas"Detta bidraget måste sökas senast den 31/3-05 sista denna månad alltså!

Jag tror (eller snarare är helt 100 på) att Ewers som bidragsansvarig iår är fullständigt medveten om det och klommer agera därefter..


Jag tror med att någon i förra årets styrelse kan svara på det bättre än vi som är nya, och då främst Björn som hade fingrarna i både BSK och kassakistan..

Kan dock kolla upp detta när jag kommer till klubben nästa gång och försöka sprida lite ljus över saken om inte nån annan hinner före..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Björn

Nej, BSK-melemmarna är inte införda i Armagedons register. Däremot finns de ju i BSK databasen, där det borde vara relativt lätt att samanställa en lista, men jag är inte så haj på den databasen..

Martin Larsson

Tjohooooo folks.

Till i år kanske alla som går in på vårt(ev) kommande konvent ska skriva in i databasen så vi faktiskt kan få pröjs för dem med eller vad tycker ni :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.