Aktiviteten på forumet

Startat av Martin Larsson, juli 25, 2004, 23.49

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

Bajs... aktivt sådant.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Martin Larsson

Känns motiverat att ens försöka skriva något någorlunda seriöst när hälften av alla svar är av Pasis kaliber ovan :evil:

Oavsett vad så är det fortfarande så att typ 7 personer har ca 80% av alla inlägg, är det inte fler som bryr sig :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Björn

Citat från: "Martin Larsson"Oavsett vad så är det fortfarande så att typ 7 personer har ca 80% av alla inlägg, är det inte fler som bryr sig :?:

Kanske är det så att de känner att, "låt de som bestämmer bestämma, de verkar ju göra det ganska bra iaf", så slipper JAG ta ansvar....

lr vad  :evil: vet jag..... :?:

Ps. Min hundrade post  :shock:  8) Ds.

Niklas

Citat från: "Björn"
Citat från: "Martin Larsson"Oavsett vad så är det fortfarande så att typ 7 personer har ca 80% av alla inlägg, är det inte fler som bryr sig :?:

Kanske är det så att de känner att, "låt de som bestämmer bestämma, de verkar ju göra det ganska bra iaf", så slipper JAG ta ansvar....

lr vad  :evil: vet jag..... :?:


Tror att styrelsen bestämmer hur det är på gedon! Tror också att styrelsen skulle kunna delegera uppgifter till övriga medlemmar om den så önskade. Iofs bra om medlemmen kan tänka sig att göra det men om den inte blir tillfrågad så...

Björn

ööööh, jag syftade på att ha åsikter. Bara för att man inte har den yttersta beslutande makten så är det välkommet med åsikter. Jag tror att de flesta som sitter i styrelsen och har den beslutande makten tycker den är kul och motiverande med åsikter. Även om amn inte håller med all gånger....

emil

Forumet är superbra, det bästa som hänt Geddon på senare tid. Men det är upp till var och en o hålla sig informerad. Med driftsäkrare forum samt lite mer tid så kommer det att bli en central punkt för alla medlemmar, såväl gamla som unga, geddoniter i exil att hålla sig ajour med vad som händer o så. Samt att ta egna initiativ att lägga ut saker som speldatum osv.

Martin Larsson

Bra sagt Björn, det var just det jag syftade på oxå. Att styrelsen bestämmer är ju tämligen naturligt, annars skulle dess roll vara onödig :idea:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Citat

Tror att styrelsen bestämmer hur det är på gedon! Tror också att styrelsen skulle kunna delegera uppgifter till övriga medlemmar om den så önskade. Iofs bra om medlemmen kan tänka sig att göra det men om den inte blir tillfrågad så...


Ok Nisse, apropå delegering. Jag hade tänkt undra om dina brorsor hade möjlighet att snickra ihop Geddons trasiga kisokdörr till ett rimligt pris. Vad tror du?

Niklas

Citat från: "Clifford"
Citat

Tror att styrelsen bestämmer hur det är på gedon! Tror också att styrelsen skulle kunna delegera uppgifter till övriga medlemmar om den så önskade. Iofs bra om medlemmen kan tänka sig att göra det men om den inte blir tillfrågad så...


Ok Nisse, apropå delegering. Jag hade tänkt undra om dina brorsor hade möjlighet att snickra ihop Geddons trasiga kisokdörr till ett rimligt pris. Vad tror du?

Har kollat med dem och tid för detta finnes kanske efter jul...

Clifford

Låter toppen, ingen brådska!
Vi är PÅ!

Martin Larsson

De e rätt :!:

Långsiktig planering e viktigt :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "emil"Forumet är superbra, det bästa som hänt Geddon på senare tid. Men det är upp till var och en o hålla sig informerad...

Håller med fett, dock var det det med din andra mening som verkar te sig bortom medelgeddonitens förstånd :x
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Alfredsson

Citat från: "emil"Det finns ju ett gammalt forumtalesätt:
Att vinna en diskussion på ett forum på internet, är som att vinna handikapp-OS utan att vara handikappad...

Tolka det som ni vill, vilket jag vet att samtliga gör.

och orginaltalesättet går mer like: "fighting on the internet is like running for the para-olympics, no matter if you win you're still retarded"

till topic så är jag en riktig forumråtta. och nu har jag blivit igångsatt av en väldig diskussion som jag inte kommer släppa förens föreningen inte gått och självdött.
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.

Lambda

jag är intresserad, men inte av att chatta. diskussioner har i extremt [1% kanske] få fall fått mig att ändra mening i en viss fråga, därför är det hyfsat tråkigt att läsa igenom kilometer av text som inte leder nå'nstans. dessutom får man oftast inte ett skit gjort genom diskussioner, utan genom handling. den finns det ännu mindre av på Geddon..
Not even death can save you from me.

Alfredsson

Citat från: "Lambda"jag är intresserad, men inte av att chatta. diskussioner har i extremt [1% kanske] få fall fått mig att ändra mening i en viss fråga, därför är det hyfsat tråkigt att läsa igenom kilometer av text som inte leder nå'nstans. dessutom får man oftast inte ett skit gjort genom diskussioner, utan genom handling. den finns det ännu mindre av på Geddon..

om man handlar utan att prata igenom det med någon först blir saker ofta väldigt fel. så innan man börjar riva i (iaf viktiga saker) är det nog bra att ha snackat med någon först.
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.