Viktigt: Till styrelsen, förfrågan om föreläsning kring spel

Startat av Clifford, februari 03, 2010, 16.47

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Jag blev kontaktad via forumet av Borås Rotary som hade följande förfrågan, och jag svarade att jag vidarbefodrar detta till styrelsen.
Vem kan ta upp den här tråden?

Citat från brevet:
Hej Markus!


Jag heter Tore Lundin och är programansvarig i Borås Östra Rotaryklubb. Att vara programansvarig innebär att jag letar efter intressanta företeelser, aktuella händelser i samhället, intressanta företag m.m. Jag jobbar helt enkelt med att boka föreläsare till våra lunchmöten. En av våra äldre medlemmar kom till mig och föreslog att vi borde ha ett föredrag om "tv- spel" . Han visade mig en tidningsartikel som handlade om World of Warcraft och berättade att hans barnbarn spelade detta spel. Jag kollade runt lite och det var ganska många som undrade vad det är egentligen. Alla hade ju hört om TV-spel men kunskapen om vad det är och vad det går ut på var mycket bristfällig.

Jag undrar helt enkelt om du eller någon av er har lust att komma till oss och berätta om TV-spel, vad det är, hur det funkar, visa lite demos m.m.  Föredraget brukar vara på c:a 25 minuter med plats för frågor. Tänkta datum för föredraget är 25/2 eller 4/3 om det är möjligt för er.



Lite info om oss:



Vi är c;a 100 medlemmar i vår Rotaryklubb och brukar vara c:a 40-50- personer på luncherna . Vi håller till på Plaza

vid lunchtid på torsdagarna med start kl 12:00, lunch 12:15 -

13: 00, föredrag 13:00 -13:30 c:a. Lunch ingår naturligtvis för våra gäster.



Vänligen

Tore Lundin

Programchef

Borås Östra Rotaryklubb

033-418932

0707-263576