Team Rosters

Startat av Niklas, september 17, 2005, 17.23

Föregående ämne - Nästa ämne

Niklas

Dessa ska ligga i en pärm i en plastficka i det blå rummet i föreningens lokaler på Katrinedalsgatan 13b i Borås, Sverige...

Inte i en bakficka, väska eller liknande hemma hos någon... vill man ha med sin roster hem så ta en kopia men enligt vad ligans regler säger så ska det finnas ett ex med allting uppdaterat. skills, spp's, team rating mm...

Med andra ord så vill jag med detta säga...

LÄGG DIT DEM! :evil:

Svårt att kolla in de man ska möta innan match,  så om folk ivrigt lägger sina rosters i denna pärm så blir jag inte kinkig och pratar med Kungen om att detta missköts. Vem vet vad han hittar på då?

emil

Bra rutet! Jag har glatt ignorerat detta att folk inte klarar av att hålla en aktuell team rooster i lagpärmen pga att jag orkar inte tjata att dom ska ha det. Men jag håller givetvis med dig. :D

Heavy

Jag är kass på det.. Ska lägga dit mitt efter dagens match :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Som sagts på annan plats oxå :arrow:

Det är tillåtet att titta på andras roosters, MEN SE FÖR FAAN TILL ATT DE INTE FÖRSVINNER NÄR NI GÖR DET(nån gömmde Spiders BB rooster i pärmen) :evil:

Om man nu skall titta på nåns rooster så gör det medans det sitter i pärmen, plastfickorna är trots allt transparenta, dvs genomskinliga, dvs man behöver inte ta ut dem ur pärmen :idea:
På så vis eliminerar man en felfaktor som kan sabba ALLT för en spelare. Hur skulle du känna det om nån slarvade bort ditt teamrooster :?:
Jga skulle (helt allvarligt) åtmistånde rycka ut ett par naglar på personen i fråga :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.