MMMT-Intresseanmälan om att delta i framtiden

Startat av emil, augusti 16, 2005, 22.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Citat från: "emil"Ok, 1 av 16 då´rå som tycker det är kasst att alver får slå mer ageing än alla andra typer av lag. :wink:

Men det här var en topic dedikerad åt intresseanmälningar att delta, så om ni ursäktar... :roll:

.... Vilket indikerar att alver har större chans att få en spelare med 7 skills som inte har ageat....

EDIT: Slutar väl med att kapa trådfanskapet då  :lol: . Men det är ju så roligt...  :twisted:
Jag vann combat med 13.

Niklas

Alver är klena,  alver är dyra... låt oss bli gamla utan att bli yra...

emil

Vi får väl göra gemensam sak med att slå ihjäl alla Griff Oberwald-wannabees då´rå om dom kommer upp sig, svårare är det inte! :twisted:

Niklas

Klarar ditt spögäng att slå sönder folk då?  8)

emil

Om ngn är intresserad av att spela blodboll med oss i MMMT så är det dags att fundera färdigt snart. Efter Chaos Cup, om ca 5 veckor, körs de avslutande serieomgångarna inför The Bloodbowl.

Seashore Ravagers is no more, National Orcish Front och KKK ska kanske vara med igen?

Clifford

Ok, jag kan tänka mig sjunka till er nivå och delta...när kan ett nyt gäng se dagens ljus isåfall?

emil

Najs! V17 kör serien igång igen för att sedan avslutas med cupen The Bloodbowl.

Clifford

Nu är det vecka 16 så nästa vecka ska Rottenham Hotspur lira sin första match då? Mot vem?

emil

Kika på anslagstavlan i blå rummet, alt. hitta blodbollssidan här på hemsidan och lista ut det själv.