Klagomål och räkning för lokalerna

Startat av Gunilla Hellén, november 13, 2006, 09.14

Föregående ämne - Nästa ämne

Gunilla Hellén

Hej!

Jag har nu fått era klagomål och kvitton. Kvittona dras av från hyresbeloppet och lite extra dras av för allt besvär. Jag behöver dock ert organisationsnummer, Ewers skulle lämna det men det har han inte gjort. Nån annan som kan hjälpa till med det?

Endast ett av klagomålen gör mig aningen konfunderad. Det faktum att ni trodde att jag skulle vara jourhavande?! Lokalerna var så billiga som de var för att det inte fanns nån på jour. Hade ni haft en jourperson hade ni fått betala mostvarande lön för den personen under helgen också, varför tror ni att Bäckängs lokaler är så dyra? Att jag hade på min mobil under helgen och försökte hjälpa er genom att be min kollega Marcus att åka ner till er är för att jag på något sätt fortfarande tycker det är roligt om konventet är lyckat. Marcus hjälpte mig med era problem som en personlig tjänst till mig.

Jag blev ledsen när jag såg detta klagomål då jag ställde upp för er pga av gamla relationer till konventet och vänskap till vissa av er. Trist att det blev ett sådant här missförstånd.

Daniel

???

Vilka klagomål, någon som kan upplysa mig?

Jag personligen tycker att det har fungerat fint och har inget direkt att klaga på, vad har jag missat?

Jag vill också passa på att tackar för att vi fick möjligheten att hyra era lokaler till ett mycket förmånligt pris (har jag förstått det som).

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

cracked_open

Kan någon upplysa mig om vad det är för klagomål som lämnats fram :?:
Finns detta nerskrivet i något av mötesprotokollen så att man kan sätta sig in i det?

Tycker personligen att det har flytit på riktigt fint under helgen.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Ewers

Hej!

Det har helt enkelt blivit ett missförstånd angående jour men jag tänker inte lägga ut texten om detta här på forumet då det alltför lätt kan bli missförstånd.

För att förklara kort för andra intresserade om övriga "klagomål" så var det vissa logistiska problem som borde varit klart innan vi tog lokalen i besittning men som vi ordnade istället. Inget allvarligt och inget som kårpersonalen inte blev varse under helgen.

Jag ämnar prata med Gunilla personligen för att reda ut missförståndet. Ingen skall behöva bli ledsen eller känna sig sårad.

Mvh /F

Daniel

Citat från: "Ewers"
Jag ämnar prata med Gunilla personligen för att reda ut missförståndet. Ingen skall behöva bli ledsen eller känna sig sårad.

Bra Fredrik!
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

dagle

Citat från: "Gunilla Hellén"Hej!
Jag behöver dock ert organisationsnummer, Ewers skulle lämna det men det har han inte gjort. Nån annan som kan hjälpa till med det?
Kolla PM för organistationsummer