Forumet BSK 2005

Startat av Brain, februari 02, 2005, 16.49

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Vore bra ifall en 2005 version av BSK forumsida kommer upp
Tomas Davidsson

Martin Larsson

Håller helt kalrt med, dock tror jag att det är lite som följer: Datagurun(gissa vem) håller på att lösa hela operationen med flytt av samtliga geddonanknutna elektroniska detaljer till gemensam uppsamlingsplats (läs troligast B-one).
När detta är i hamn så kommer det att hamna under BSK delen där...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Det har det väl numera gjort, eller har jag helt fel :?:

Gällande ett mer utförligt BSK-forum så borde det ju gå å ha under BSK delen här, främst eftersom vi har en stabil server och "unlimited bandwidth"
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Eh folks, hur är det egentligen :?

BSKs forum kommer vara stationerat här med resten eller :?:
Och återigen, vilka e BSK sekten iår och kommer de ha nått möte snart :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Greger

Med risk att låta som en viktigpetter, kanske det vore bra om BSK-hemsidan och forumet innehöll lite mer info om konventet  :oops:  :wink:

Och på forumet står det BSK 22 och BORÅS SPELKONVENT '04  :oops:

Greger

Jag byggde om forumbilden, ifall någon kan byta ut den är det ju bara att spara den härifrån. Snabbt och lätt. :)


rAWTAZ

Vad gäller det forumet så har jag för avsikt att så snart jag får inlogg, korrigerar saker som " '04 " o så. Bör även kunna fixa bilden inom kort, ser bra ut med den nedanför. Lär mer i forumet för BSK här på Armagedon-forumet :)

rAWTAZ

Citat från: "Greger"Jag byggde om forumbilden, ifall någon kan byta ut den är det ju bara att spara den härifrån. Snabbt och lätt. :)

Jag har inget vidare bildbehandlingprogram på min burk, och är för lat för att lägga in ett. Skulle du kunna ta http://bsk.sverok.net/forum/style_images/Paxion-655/logo4.gif och korrigera den? Huvudet i forumet är lixom uppdelat i tre delar.

dagle

GNU Image Manipulation Program med photoshop layout? lätt och gratis :D

Greger

Fixad. Kan bli skillnader i färgen när man bara behandlar en del av bilden, men förhoppningsvis så funkar det.


rAWTAZ

Citat från: "Greger"Fixad. Kan bli skillnader i färgen när man bara behandlar en del av bilden, men förhoppningsvis så funkar det.
Tackar, blev funkis. Liten brytning men d va d förut också ^^

Greger