Jag är ny ansvarig för rollspelssektionen

Startat av Gunilla Hellén, mars 10, 2005, 23.57

Föregående ämne - Nästa ämne

Gunilla Hellén

Hej!


Jag blev vald till posten på årsmötet och tänkte bara säja ett litet "Hej!" här.

Är det något du saknar i rollspelsväg  eller om du har någon bra idé, prata med mig. Det är nämligen så att vi har en liten bunt pengar vi kan fixa något kul för och jag är öppen för alla bra idéer.

Jag har inte pratat med Carlos än, så om någon vill säga vad han gjorde för bra saker för sektionen förra året blir jag glad.

Hittills har jag klart för mig att jag ska se till att ljus finns och det ska jag försöka ordna. Det vore kul att fixa något mer än det,  så som sagt alla idéer tas emot.

Ha det bra allihop
Gunilla Hellén

Heavy

Nu är väl inte jag gedons mest flitiga rollspelare (jäkla griniga människor som inte släpper in noobs på föreningen i sina spelgrupper  :twisted:), men jag tycker nog helt klart att Warhammer Fantasy Roleplay är givet att köpa in när det släpps om nån månad..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Ewers

Jag var och åt på Oliven i fredags och de hade jättebra oljelyktor på sina bord. Jag frågade var de hade köpt dem och svaret blev Servera. Alltså, jag tycker att du borde kolla in Oliven (väääldigt god mat men kom just på att du är vegetarian och då vet jag ju inte om maten är god för jag hade tänkt rekomendera sovlakin eller planksteken) och kolla in servera. Jag tror att fyra oljelyktor á la Oliven räcker bra.

/F

Heavy

Citat från: "Ewers"Alltså, jag tycker att du borde kolla in Oliven (väääldigt god mat men kom just på att du är vegetarian och då vet jag ju inte om maten är god för jag hade tänkt rekomendera sovlakin eller planksteken) och kolla in servera.
/F


Äter man fisk får man INTE missa deras grillade tonfisk.. Det absolut godaste jag någonsin ätit... Helt jäkla suverän !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Heavy

WFRPG är släppt nu, köp köp köp !...


:D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

http://www.blackindustries.com/

De är dessa snubbarna som släpt spelet igen. Om man inte vill leta efter det i butik så går det att beställa via deras online store. Dessutom är ju pundet ganska lågt just nu...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Gunilla..

Vi vill ha:

Old World Armoury: Miscellania and Militaria
WFRP Sigmar's Heirs

till WFRP..

2 spelgrupper som spelar liret aktivt så det vore kanske bra ?? :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Gunilla Hellén

Jag ska kolla hur mycket pengar rollspelsektionen har kvar så får vi se om det kan bli något sånt!  :D

Heavy

Citat från: "Gunilla Hellén"Jag ska kolla hur mycket pengar rollspelsektionen har kvar så får vi se om det kan bli något sånt!  :D

Du är kung !!!

(eller snarare kanske drottning då  :oops: )
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Getsen

Rollspelssektionen 2009

Hej allesammans!!

Jag är ansvarig för rollspelssektionen 2009. Det innebär inte så mycket, men om ni vill uttrycka en åsikt om rollspelsmiljön på armagedon så kan ni komma till mig och prata ut :). Om ni inser att ljusen börjar ta slut kan ni kontakta mig eller Björn (som är kassör och kioskansvarig), alternativt köpa på egen hand och lämna in kvittot så täcker föreningen era utlägg.

Peace!!
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."