revised mazes and minotaurs

Startat av roligt, januari 23, 2010, 16.00

Föregående ämne - Nästa ämne

Gobbos Spider

Det är årsmöte på söndag. Förhoppningsvis kan vi fixa med nyckel där och då.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

rickythemaniac

Söndagen den 28 mars. V.12 kan jag
Måndagen den 5 aprill. V.14 får inte på vardagar + ingen skjuts (om snön är borta då kan jag^^)
Lördagen den 10 aprill. V.14 beror på när och ar
Söndagen den 11 aprill. V.14 beror på när och ar
Lördagen den 17 aprill. V.15 beror på när och ar
Söndagen den 18 aprill. V.15  beror på när och ar
C.S.T HAS RISEN FROM THE ASHES!

Napprix

Söndagen den 28 mars. V.12 kanske vet ej än
Måndagen den 5 aprill. V.14 kommer
Lördagen den 10 aprill. V.14 kommer
Söndagen den 11 aprill. V.14 kommer
Lördagen den 17 aprill. V.15
Söndagen den 18 aprill. V.15

roligt

nu när jag kollar lite närmare så ser jag att den 10 april inte funkar för det är ett av datumen för Glorantha så det innebär att vi tre i gruppen som även med i Gloranth kampanjen är upptagna då (den bokades tidigare).

så inget spel 10 april.
Var med och spela.

sebastián

Söndagen den 28 mars. V.12 kan
Måndagen den 5 aprill. V.14 kan inte
Söndagen den 11 aprill. V.14 borde kunna
Lördagen den 17 aprill. V.15 borde kunna
Söndagen den 18 aprill. V.15 borde kunna

Bröderna Bengtsson

Mina förslag om speltillfällen är:
Söndagen den 28 mars. V.12 kan då
Måndagen den 5 aprill. V.14  då kan jag
Söndagen den 11 aprill. V.14 beror på om jag har bowlingmatch eller ej
Lördagen den 17 aprill. V.15  ser inga bekymmer då
Söndagen den 18 aprill. V.15 beror på om jag har bowlingmatch eller ej

Napprix

Wäääää!! Wäääääää!!

Fint fint Snoffas och jag kommer på söndagen!

roligt

Så nu har nästan alla -utom en- svarat och det blir spel på söndag för alla som kommer vilket värkar bli flera

Söndagen den 28 mars. V.12snoffaz         rickythemaniac   Napprix   Sebastián   Bengtsson
Måndagen den 5 april. V.14 Snoffaz         [rickythemaniac]      Napprix   Bengtson
Söndagen den 11 april. V.14 snoffaz         rickythemaniac   Napprix   Sebastián   [bengtson]
Lördagen den 17 aprill V.15            rickythemaniac      Sebastián   Bengtson
Söndagen den 18 april. V.15            rickythemaniac      Sebastián   [bengtson]

[] använder jag när en person inte är säker

har jag skrivit fel så säg till. Kommer edita in om någon ändrar sig eller om vi får svar från alla.
Var med och spela.

roligt

första omgången avslutad då bara 3 st spelare dökupp och två av dessa lyckades få sig själva dödade så måste jag ändå säga att det kunde gått bättre för er.

de nya karaktärerna som jag erbjöd spelarna att skapa är på lv1 men har bara ett quest kvar innan 2 så de komme altid ligga ett quest efter. Det blev en archer och en shapeshifter. båda de och även eran speerman är nu inne i storyn men inte barbaren vilken kommer nästa gång.

nästa omgång är den 5:te april och då hoppas vi bli 5 pers om vi har tur!
Var med och spela.

roligt

Efter att talat med de flesta av er är det nu bestämt, rollspel den måndag 5:e april. Vi börjar kl 13:00 och spelar så länge som möjligt, just nu ser vi ut att bli :king:+5:joker: alltså en från topp då inte Sebastian kunde vara med.

Vid frågor, färdiga bakgrundshistorier, mm skicka bara ett mail
Var med och spela.

roligt

skulle gärna vilja ha det bekräftat av er som kommer på lördag, om ni kommer.

Det har varit en hel del anledningar till att vi blivit färre än uppdkrivit (gäller nästan alla spelare) vilket jag kan förstå och ha sympati med men nu skulle jag ändå vilja att alla som tänker komma skriver det eller skickar ett sms...

Om jag inte får svar av minst 4st innan kl 01:00 lördag morgon så blir det inget. Är det annars någon som vet om det är upplåst? får se över det med...
Var med och spela.

soulreaper

Hej Lallo!

Om det är imorgon Lördag du undrar om det är upplåst så är svaret ja! Det är 40k games day och de brukar börja hyfsat tidigt och sluta ganska sent...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

roligt

Tyvärr måste jag säga att det inte blir något rollspel imorgon för alla som ville spela och som det ser ut nu blir det inget på söndagen heller...

Jag hoppar nog troligtvis in på en magic draft etc. om ni inte överaskar mig med massa entusiastiska sms för då spelar jag gärna :D

Annars så ser det ut att vara allt rollspel för hela april, men återkommer men tider för maj när april börjar ta slut.

Just nu skulle ni egentligen behöva att alla var med inför nästa spel då det har varit några väldigt tomma spel omgångar nu och alla har inte träffat alla även fast alla karaktärerna har kommit in.

Lovar även att skriva ut profetian tills nästa gång. :wink:
Var med och spela.

roligt

Följande tider är lediga denna månad:

Torsdag 13:
Fredag 14:
Lördag 29:
Söndag 30:

Så på de 4 nästa helgerna i Maj så är det dessa datum som är lediga för mig, själv så skulle jag försöka undervika att spela på datum som är direkt efter varandra så det blir alltså MAX 2 spel omgångar i maj.

skriv när ni kan spela så bokar vi in det...

Ha det bra tills nästa gång!
Var med och spela.

rickythemaniac

Torsdag 13:beror på
Fredag 14:kan nog, beror på
Lördag 29:kanske
Söndag 30:kanske
C.S.T HAS RISEN FROM THE ASHES!