Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Citat från: "nero"Ok va bra, jag måste dock lämna tillbaka mina nyinköpta vadderade leopardtights som jag tänkte ge i muta till SL/GM för XP.  :oops:

hahahaha :D

1600 hos stefan it is then
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gobbos Spider

Det verkar röra på sig på elementfronten. Föreslår avvaktan av desse eminenta element inna vi sätter oss här hos mig. (bara 4 vettiga sittplatser i dagsläget.)
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

deadbolt

jag, nero och renis ska kika ner på lördag, vi kollar om värmen är hållbar.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Kan meddela att Elementen finns och gör en del skillnad, iaf gjorde dem det i onsdags.


Kommer inte kunna vara med på söndag, kommer vara i Malmö och riva scen ute. Kan nog bli riktigt spännande.....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

Nero, L-R, Renis, Flyckt och Stefan kan spela så vi kör på 16.00 på Geddon förutsatt att det finns värme, annars vallfärdar vi till Stefanovics grotta.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

Bortsett från häxjägaren som inte skulle känt igen en greater demon om den kom fram och bet honom i näsan så var gårdagens bästa adelsmannen som, när vi ska prata med en springpojk, helt omotiverat tycker: "Jag ger honom en hurring"!  :lol:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Martin Larsson

så hur gick det? dog vi? vem vann fatepoints förlusten? Hur hårt slog (misstänkte) Meier-Schnabel ungen? :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

Ingen dog, den lille fete fick 8 insanity points och en demon är lös i Altdorf och du uttryckte väldigt ofta "Jag gillar inte det här" när magikern spännde fast oss i kedjor bland 8-uddade symboler och svarta ljus, drogade oss och ringde i en klocka med en kläpp av ett mänskligt lårben.

Demon som halkade på det osynliga bananskalet var rätt kul med.

Tillräckligt hårt för att han skulle börja lipa.

Storsnablen blev av med ett fate.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


brucelennart

Fråga 1: Så hur gick det?
Svar: Det gick åt det håll där solen aldrig lyser.

Fråga 2: Dog vi?
Svar: Nä men vi befann oss i dödens närhet.

Fråga 3: Vem vann fatepointsförlusten?
Svar: Den mest nobla av dom alla. Von M-Snabel!

Fråga 4: Hur hårt slog (misstänkte) Meier-Schnabel ungen?
Svar: Så hårt att ungen grät och önskade att han aldrig mer skulle få möta två aggressivt lönnfeta noble:s.[/i]

Martin Larsson

Magikern i fråga är?
Wolfgang?
Kultist?
Hur mycket av vad förlorade vi under skiten?

Kommer hem nånstans söndag/måndag från härjandet....
"Jag gillar inte detta" är ett bra tecken...eller inte...
Men men, så länga som Heinz inte torskade fatepoints är allt egentligen bra 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

Wolfgang, yep. Vi förlorade nog mest ansiktet. De som hade nåt.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Martin Larsson

Tur att man inte är adelsman då :P

Har det dykt upp nya datum som jag missat?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

Nej jag måste läsa in del 3 och lura på om det finns nån chans alls att ni kan rädda situationen, mer en än stövel är på väg mot bålet atm.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

Aldrig att de skulle våga bränna Francois d'Andernos le Bain, det skulle ju vara detsamma som krigsförklaring  :king:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


deadbolt

Det står klart efter fadäsen i Altdorf att ni inte längre åtnjuter förtroendet från adeln, kyrkan, inkvistionen eller kollegierna.  Ni har kort och gott inga som vill befatta sig med er. Ni erbjuds att rena era själar på bålet eller i kejsarens namn vid den östra fronten.

Leve Karl Franz!
Leve Sigmar !

Härmed är Paths of the Damned avslutad. Tack för många skratt och många trevliga spelningar med många mvp'er.

För er som var med erbjuds givetvis en plats i kommande kampanj som blir antingen någon av de 2 gigantiska Mutantkampanjerna, en whfrpkampanj pre Storm of Chaos eller Eclipse Phase.  Har ni preferenser är det bara att hojta så tar jag givetvis det i beaktande.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "