Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

Kan nästan garantera att jag inte kommer att vara fysiskt eller psykiskt kapabel att spela då. Men om jag mot all förmodan skulle vara det så har jag inget inplanerat. Mycket dålig dag helt enkelt.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


deadbolt

“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

Midsommar återhämtar man sig inte efter på ett dygn  :roll:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Raslurbat

jag kan från 1800 då jag slutar jobba
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Manfred Fisk

Jag kan men kommer att behöva ta en fotbolls paus. Man kan ju inte missa en kvartsfinal heller!
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

hmm... matchen börjar 20.45, ska vi fortsätta efter det menar ni  :shock:
och börja 18 när larsa kommer, eller är det fri drop-in?

Jag ska nog orka vara med efter 23 i alla fall, om det nu inte blir förlängning och straffar  :wink:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


deadbolt

vi börjar kl 13.00 larsa kommer 18, tar paus och kollar på matchen och fortsätter efter. Förväntar mej att alla som inte arbetar eller upptagna kommer på utsatt tid, det är mao inte fri drop-in.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

brucelennart

För Otto "Bauerteufel" Becker funkar söndagen fint! Jag dyker upp i utsatt tid! Fotboll, bakfylla och mord det låter som en spännande kombination! :lol:

hake

22/6

Check på mig, tror jag.  :)  Jag hör av mig till dig Sala om det skulle ändra sig.  För övrigt, jag har väldigt sporadiskt tillgång till internet, så om det blir någon förändring på speldatum eller tid skulle jag uppskatta om någon ringde mig.

//Hake

deadbolt

Själklart gör vi det.

Alla luktar fesk i göttebårg......
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

Måste jobba på söndag så jag kan tyvär inte komma oavsett hur jag mår  :cry:
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


deadbolt

Vässa svärden, ond bråd död och ostdoft utlovas. Vi kör som planerat, LR ansluter vid 18.

/Erik
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

Nytt datum på förslag är söndagen 6/7 kl. 13.00. Verifiera om ni kan eller inte.
/Arthur
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

Förmodar att du menar 6/7  :roll:

Då är jag troligen, om allt går enligt planerna, i, eller på väg hem från, Arvika. Med andra ord nej. Om det inte går enligt planerna så är det ja.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se