Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

deadbolt

eftersom jag vet att både hake och nero kan spela då också så spikar vi 15/5

spindelmannen och jag får se till att pricka in en dag då vi fixar karaktär.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


brucelennart

Jag är där vid 18.00 den 15:e.

Manfred Fisk

Tror jag kan den 15:e kan inte minnas nåt som e i vägen iaf. Kanske dags att bli lite organiserad , hmmm.
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

Martin Larsson

Tjoho folks

Jag kommer inte vara med på ett tag, närmare bestämt hela sommaren, har skaffat nytt jobb och kommer ligga ute hela sommaren så gott som

http://www.uasl.se

Kommer åka runt som scentekniker med detta företaget och se till att scener byggs/rivs hela sommarn, ska på det hela bli skitskoj, enda smolket i bägaren är att man inte har nått socialt liv alls  8)


Heinz kommer typiskt sätta sig och studera i Middenheim + kanske jobba som scribe eller nått liknande för att dra in lite flis medans ni flänger runt  :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

japp, vi får speca vad Heinz har för sig när de värsta skadorna läkt, skicka ett pm om vad du tänkt dej att han ska bilda sig i så löser vi det.

Kom ihåg bilder och bakgrund om ni hinner tills torsdag.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

Vi talade om att köra torsdag den 29/5 18.00. Verifiera gärna om ni kan spela då.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Manfred Fisk

Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

brucelennart


deadbolt

Efter ännu en kort spelning tycker jag det är dags att ta en lite längre spelning med mord och ond bråd död.
Mitt förslag ligger fn. på söndagen den  22/6vid typ 13.00 Geddon tajm.
Vad tror folk om det?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell