Gryning på Ereb II

Startat av Spiff Rymdspionen, juni 10, 2007, 14.52

Föregående ämne - Nästa ämne

Spiff Rymdspionen

Blev precis varse om att det är styrelsemöte 13:00, på söndag, men det borde inte ta mer än en timme. Det är ingen fara om du dyker upp 15:00 Per. Meeen, problem..

Kommer just i detta ögonblick ihåg att vi sa att de som ämnade gå på mötet med svartfolken skulle kila ner två timmar tidigare till Geddon för att rollspela det. Om ni vill (Marie, Ewers, Per, Robin) så kan vi börja 11:00. Alternativt så börjar vi som det sagts 14:00, och de armlösa och Noren har valet att dyka upp 16:00 (eller tidigare om ni vill), för sin entre.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Ewers

JAAAAAAAA!!!!  :D  :D

Klockan 11 är spikat!!!  :shock:

Vi tokspelar innan mötet!  :wink:

/F  8)

Robin

Citat från: "Spiff Rymdspionen"Blev precis varse om att det är styrelsemöte 13:00, på söndag, men det borde inte ta mer än en timme. Det är ingen fara om du dyker upp 15:00 Per. Meeen, problem..

Kommer just i detta ögonblick ihåg att vi sa att de som ämnade gå på mötet med svartfolken skulle kila ner två timmar tidigare till Geddon för att rollspela det. Om ni vill (Marie, Ewers, Per, Robin) så kan vi börja 11:00. Alternativt så börjar vi som det sagts 14:00, och de armlösa och Noren har valet att dyka upp 16:00 (eller tidigare om ni vill), för sin entre.

Klockan 11 har jag nog ätit färdigt min frukost tror jag. I Göteborg. På Scandic Rubinen. Så nä, jag kan nog inte då ;).
Jag vann combat med 13.

Alfredsson

Yo pissants :P

For focksake why thiiiiis shiiity weatha??????

Ok är det lir den 29 kl 1600 för 2 armade wannabies eller vad?

Over 'n' Out
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.

Spiff Rymdspionen

Japp, det blev 16:00 för Mattias och Dina. Även Noren kommer att gå med i gruppen vid den tiden, så det är ingen brådska för dig heller, då jag vet att du hade planer under den tidiga eftermiddagen. Ewers verkar vara den enda som är morgonpigg, så vi andra kör som vi sade från början, dvs. ruuunt 14:00, direkt efter styrelsemötet.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Ewers

Så jag solospelar alltså från 11-13!?!??!!!??!!!  :D

Okay dårå, efter mötet...

/F 8)

Spiff Rymdspionen

Förslag till nästa datum är den 18/8.


Eller eventuellt två dagar helgen den 17/8, 18/8 och 19/8. Normalt sett brukar jag inte köra lir i två dagar på raken, kan inte minnas att det skett alls denna kampanjen, men jag tror att det skulle bli kul. Ett, det gör att jag slipper informationbomba gruppen utan mer eller mindre hinner få med all kampanjinformation som jag tycker ni borde ha på ett smidigare sätt. Plus att det kommer att hända en hel del de två kommande speleningarna, så att slå ihop dem blir nog riktigt nice. Ni är ju någonting stort på spåren.

Är detta något som funkar, eller skulle ni föredra en gammal hederlig spelning? Skulle helgen runt den 18/6 vara offside, så är helgen den 12/8 den enda som för tillfället är uppbokad för min del.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Den Gamle

18/8 är ok med mig. Kan även 17/8 och 19/8 om så skulle vara fallet.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Robin

Nu till helgen är jag redo att tokspel annars? 3-5 aug. YARR.

Annars funkar 17-19 för mig som det är idag.
Jag vann combat med 13.

Ewers

17/8 Erik, Robin, Ewers
18/8 Erik, Robin, Ewers
19/8 Erik, Robin, Ewers

Fyll i ni andra så blir det lätt att överskåda.

/F  8)

Dina

Jag kör gärna två dagar.

17/8 Erik, Robin, Ewers, Dina
18/8 Erik, Robin, Ewers, Dina
19/8 Erik, Robin, Ewers, Dina
So long, suckers!

Alfredsson

Hej alla glada :P

Sry ewers ska va snäll i fortsättingen.
Jag kan nog nästan jämt men kör inte 2 dagar i samma helg.

17/8 Erik, Robin, Ewers, Dina, Mattias
18/8 Erik, Robin, Ewers, Dina, Mattias
19/8 Erik, Robin, Ewers, Dina, Mattias

Over 'n' Out
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.

dagle

17/8 Erik, Robin, Ewers, Dina, Mattias, Per
18/8 Erik, Robin, Ewers, Dina, Mattias, Per
19/8 Erik, Robin, Ewers, Dina, Mattias, Per

Spiff Rymdspionen

*sniff*, får en tår i ögat över att så många svarat.

Jag tror vi gör så här, vi kör en längre spelning den 18/8. Början.. 13:00 (gny..) till sent. Lite beroende på vart ni avslutar, så kan vi eventuellt diskutera en fortsättning den 19/8, men boka inte på något sätt upp datumet. Om det går så går det.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Alfredsson

Det är uppsnappsat.
Kan dock va så att jag blir litet sen, börjar jobba igen nu på söndag och kör natt. Men ska göra mitt värstaste.
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.