MEAN MOUNTAIN MANGLERS goes Bloodbowl 2

Startat av KOBOLDKUNGEN, februari 04, 2016, 18.01

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

Någon har confirmat matchen nu i alla fall så då går det inte längre att ändra, men vore intressant att veta hur spp-fördelningen blev!
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

#226
Läs om min senaste post, så får du mina iaf. Martins lag fick SPPs också, men dom har inte jag koll på.

*edit* 2 pass, 1 Cas & 1 TDn fick Mrtns lag. Ingen MVP.

emil

Och nu till lite roligare nyheter: Äntligen har Mäster Lilla Snigel anslutit till Nurgle Gurgles trupp till slut, sektledaren för de ruttnas karnival på plan. Truppbygget är dock inte komplett med detta nyförvärv till styggelse, ännu saknas en Pestigor och ev. några Rotters till. (Jag tror jag fick en Rotter igår, men i.o.m. matchen slutade lite konstigt så blev det aldrig någon.)

Martin Larsson

Nae ingen dog, fick -1MA på en alg men inte någon förlust av alger denna gången ;)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Good for you, det var väl lika bra. Jag har en Blodge Dark Line-Elf i ett lag i Orca Cola med sänkt MA, han är alltid redo för lite Line Of Scrimmage-jobb. Förvånad över att han levt så länge, en riktig slagpåse.

Martin Larsson

Rätt säker på att mitt offer inte har någon skill alls :-\
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Skills kommer efter lite Line of scrimmage duty... Det är karaktärsdanande. :D

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


KOBOLDKUNGEN

Det gick riktigt åt skogen men jag bjöd på ett throw team mate mål  :P
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

2 matcher kvar i denna omgången, sedan kan man lira igen.

mlkr

Jag o Greger lirarimorgon onsdag 20:00ish


Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Veni Vidi Vicious

Raslurbat

Jag och Barcus lirar idag....vi sa 1930....dock tror AC att vårt möte idag tar lite tid. såååå kanske 2000 istället
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

emil

Härligt, en rekordsnabb omgång det här. Får hoppas på tunga skador & dödsfall på Hemorojderna. :)

mlkr

Möte? Har jag missat något nu?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Veni Vidi Vicious

emil