Vilka är med oss?

Startat av Martin Larsson, oktober 05, 2005, 12.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Jag och Robin är ansvariga för Whfb och 40k. Vet inte hur det är med Robin, men efter en del velande fram och tillbaka så vill jag veta vilka som är mina medarrangörer till WHFB.
För att dessutom förtydliga en del :arrow:
Om jag inte har 3 medarrangörer i år så kommer det inte bli nån WHFB turnering arrangerad av mig. Jag är ganska trött på att alla andra "ska spela" och inte orkar hjälpa till. Jag tänker inte sitta12-14 h/dag med detta själv, face it :idea:

Å för att förtydliga ännu mera, Emil är inte med i ekvationen som ansvarig hos mig. Jag och han har dragit detta lass sen innan 6th edition, dvs ganska länge(typ7 år). Att han har tröttnat är begripligt eftersom det så gott som bara varit vi 2 regelbundet som byggt allt och styrt upp allt :!:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

exakt vad är det du behöver hjälp med?
jag skulle kunna hjälpa till med arrangörsgrejer såsom att föra in resultat på datorn och lotta omgångar och sånt, men jag varken vill eller kan döma i regeltvister.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Heavy

Jag kan tänka mig att vara med på själva BSK och döma/jiddra/pilla dator.. Beror lite om om Dina & co "vill" ha min hjälp med själva BSK, som jag lovat mig till i första hand..



Bygga terräng ser jag mig själv som ganska självskriven till, men vi behöver nog börja igår med det typ..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

dilba

Jag ska ju spela WFB så jag kan tydligen inte hjälpa till med det.
Sala ska väll också spela WFB så han kan nog inte heller.
Men då har vi jag, Sala, Robin och Ewers för 40k så där är det lungt.

Jag vet att Sebbe skjälv kan hålla i WFB utan några problem.
Det gjorde han på Lincon och då var det över 80 pers
men han kanske för mens eller nåt så ni behöver nog nån mer.

Fast om heveay är med så är ni ialla fall 3. ( sebbe räknas som 5 i vanliga
fall men bara som 1 om han har mens )

När Pasi och Ivar går runt och målnings bedömer så kan de säkert hjälpa till med regler också.
De kanske inet kan så mycket men om de har fel så är det bara att säga
att det är en " hous rule "

Ewers

Ett förtydligande till Robin: Jag kommer inte vara med och arrangera WH40k i år. Har meddelat detta tidigare men det verkar som om det behövs sägas igen.

Mvh /Fredrik

Heavy

Förtydligande av min post ovan..

Jag kan vara med och arra WFB :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

soulreaper

har ju då aldrig spelat men om det bara är saker som att föra in poäng i en dator så kan jag vara med...men vad gäller poängbedömning och regler osv så kan jag inte...ska ni ha något möte snart som en n00b som jag kan dyka upp på...har lite jobbiga arbetstider bara...jobbar må-ons 10.30-21.05 och torsdagar jobbar jag 08.50-19.05, men som sagt var alla andra tider funkar bra för mig..
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Apanpapan

Jag och ivarsson kommer väl hjälpa till sådär. Har laddat ner några målningsmallar. Är det någon som har någon övers kan ni slänga den på mig.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Robin

Citat från: "Ewers"Ett förtydligande till Robin: Jag kommer inte vara med och arrangera WH40k i år. Har meddelat detta tidigare men det verkar som om det behövs sägas igen.

Mvh /Fredrik

Ajdå, det har gått mig förbi. Hmm, det var mindre bra.

Jobbet som förstör allt eller? =/


Pasi och Ivar, skulle ni kunna meddela vilka tider som ni skulle kunna tänka er att sitta och föra in resultat/bygga nästa omgångar?  :)
Jag vann combat med 13.

Apanpapan

Målningsbedömmandet av 100 armeér tar sin lilla tid. Vågar inte lova något på rak arm. Det är väl mer som standin för trötta folk. Tanken är väl att jag och ivar inte ska dela upp armeérna utan båda dömer allt.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Robin

Ok, får leta med lampa å lykta efter någon mer för att komplettera 40k då....
Jag vann combat med 13.

Ewers

Jag hade tänkt att vara med i turneringen från början men nu visar det sig att jag har fullt upp med en massa just under denna helgen. Har därför bestämt att jag skall köra lite Star Max som drop in i den mån jag hinner vara på konventet.
/F

Martin Larsson

För att förtydliga för dum-dilba :arrow:

Det handlar inte om att sebbe ska dra något själv, precis lika lite som jag eller nån annan ska göra det, utan att folk ska slippa det.

Sen mer generell fråga :arrow:

Vad säger Målningsmästarna, kan man räkna med er 2 eller  :?:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Apanpapan

Som vi sa till Robin. Vi kommer hjälpa till om tid finnes. det blir väl 120 armeer som ska målningsbedömmas. Förra året gjorde vi 50 eller 60? Nu är det dubbelt. Det tar tid. Mycket tid.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Martin Larsson

Då räknar jag med att det finns tid för er att hjälpa till mellan oss 2(mig och robin) :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.