2v2 2000p Torsdag 13/5

Startat av Thure, maj 10, 2010, 15.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Thure

okej :), Vad hade du tänkt köra med Meldon?

Meldon

Just nu är jag mycket inne på mina Marines så kommmer att ta dom :)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Thure

det blev en "rolig" match, får göra om det... fast utan din Doom då ofc

soulreaper

Jag antar att den oheliga alliansen sm och tyranider vann?
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Thure

Japp, Doomen var särskilt ohelig denna gång

cracked_open

Doom bär en skylt på sitt kranium där det står med fet text "döda mig eller jag vinner slaget"  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Lord Black

he he he  :twisted:  Doom har sitt namn av en anledning :wink:
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Martin Larsson

Doom of Dajm är overrated, både mina Firewarriors och mina Broadsides vidhåller starkt detta :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Thure

men när en Predator tar ut 2st Broadside Suits på en skottsalva och Doomen landar mitt bland firewarriors / lootas / grots / deffkoptas så dör det mesta. hade bara mina power klawz kvar men 6(?) klarade saves på Doomen är inte roligt :(, får bli en ny match med runt 3000p ist någongång på sommaren.

dasher


Meldon

Citat från: "dasher"3 broadside suits*

Bra att du rättade till det.. Min Predator kände sig lite ledsen efter att hans prestationer hade nervärderats... ;)
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Gustaf Eklund

Nu när jag har införskaffat ett Drop Pod kit så är jag redo att börja deep strika Dreadnoughts och andra helveten bakom motståndarnas linjer, gärna i sällskap av Terminators (som nu är standard i mina listor (såvida jag inte kör med 3 dreadnoughts) då de alltid dödar förträffligt mycket fiender :twisted: )

Så just nu är det bara att vänta på nästa speltillfälle :)
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Meldon

Det ska nog gå o ordna ett nytt speltillfälle, så fort denna veckan är över så är jag ledig lite mer igen
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

dasher

Citat från: "Gustaf Eklund"Nu när jag har införskaffat ett Drop Pod kit så är jag redo att börja deep strika Dreadnoughts och andra helveten bakom motståndarnas linjer, gärna i sällskap av Terminators (som nu är standard i mina listor (såvida jag inte kör med 3 dreadnoughts) då de alltid dödar förträffligt mycket fiender :twisted: )

Så just nu är det bara att vänta på nästa speltillfälle :)

Ja meldons termies och lord blacks hive tyrant eller vad det nu va ådstakom väldigt mycket sist!

Tau dakkadakka for the win