1! carrion till bsk

Startat av jättem jorme, oktober 25, 2008, 13.56

Föregående ämne - Nästa ämne

jättem jorme

hej saknar en styck tomb king carrion till bsk. är det nån som ska upp till göteborg till GW innan bsk är så den kan köpa en åt mig. annars om det är nån som har en målad som kan låna ut sin, så kulle jag vara tacksam.

/klas

Martin Larsson

Någonstans i nått glömt hörn av mitt skåp har jag ett par svingamla Carrions, har dock 0 koll på hur de ser ut i färg osv. Den kommer inte passa in alls men det är en lösning om du inte hittar nån bättre  :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

jättem jorme

kan jag låna en av dina carrions då nu till bsk martin?  är du på bsk på fredag iaf före sju då min första match är tror jag..

Martin Larsson

Sure! Ring å påminn mig om det bara, så jag inte glömmer av det.

0735-110787  8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Kom jag ihåg att be dig ge fågelskrället till Robin efter BSK?

Om inte annat så kan du ta me den på gamesdayen, ingen riktig bråska med den  8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

jättem jorme

ja just det den ligger ju här hemma  ,,,, tar med mig den till gamesday då .

jättem jorme

martin! jag behöver låna din carrion igen  ...  om jag får låna den kan du lägga den i min wfb låda som ligger i wfb rummet  

mvh klassss

Martin Larsson

Ska försöka komma ihåg det nästa gång på geddon 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.