Gamla Scenarion på BSK

Startat av Jimp, september 10, 2006, 20.10

Föregående ämne - Nästa ämne

Jimp

tjena alla, Jimmy här och jag vart satt som rollspelsansvarig på BSK även detta år =) Som jag fick tips om tidigare här på forumet finns det en hel del scenarion på geddon sen tidigare BSK som jag tänkte använda mig av till årets upplaga av BSK i viss del eller helt.
Men då jag vet att det finns en hel del folk som varit med på betydligt mer än dom 2 åren av BSK jag har varit med så tänkte jag be om lite förslag om scenarion som ni tycker är värda att damma av igen =) finns ju en hel del nere på BSK och jag är inte dummare än att jag inser att ett scenario som låter jävligt coolt inte är samma sak som att det är det ;)

så hjälp mig och ge tips =)

Mvh Jimmy
Ill dance for Gil!!

Clifford


Jimp

ahh just, judas sa att det var ett hett tips det med =) men då en fråga till, landhajen 1,2,3 eller 4?  :D
Ill dance for Gil!!

Judas

Citat från: "Jimp"ahh just, judas sa att det var ett hett tips det med =) men då en fråga till, landhajen 1,2,3 eller 4?  :D

Man brukar ju börja med nummer 1 så även i detta fallet skulle jag tro.

carlsson

Call of Cthulhu: Sommarnöje, Vinterspel eller Höstmörker (tror jag dom heter)

Otroligt härliga CoC-scenarion skrivna av Anders Hallberg för några år sen! Av dessa anser jag nog att Vinterspel är bäst, men alla har sin charm!

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Ekelund

Det går att köra vilket Landhajen som helst. Det är ju dock klart charmigast att börja med ettan (även om tvåan är bäst..?).

Annars går det ju att köra Landhajen-DVD boxen med alla delar i ett kör :)

Glöm inte att skaffa 3D-glasögon (obs! inte herr Slöjd) till Landhajen 2 (mycket viktigt).



Diddi Örn ser er!
Tjoff... That was a crossbow...