Inköp och försäljning

Startat av Spiff Rymdspionen, februari 21, 2006, 20.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Spiff Rymdspionen

Tänkte att jag skulle göra ett första försök att sälja av lite av de äldre rollspel som finns i hyllan på Armagedon. Har valt ut ett par dussin i första omgången (efter ett oerhört avancerat system). Spelen är som följer;

James Bond - Basic Set (x2)
James Bond - Live and Let Die (x2)
James Bond - You Only Live Twice
James Bond - Octopussy Adventure
James Bond - Villians Supplement
James Bond - Four Solitaire
Neoviking
Star Trek - The Role Playing Game
Twilight 2000
Torshem
Hacker II
Warhammer Rulebook (verkar vara en äldre utgåva)
Rune Sword - Fantasy Combat Book
Mörkermården
Chock
Sagan om Ringen
Rohan
Traveller 2300
Morpheus - Roleplaying System
Fantasy Master - Aesheba Greek Africa
Viking
Atlantis - The Lost World
D&D Hollow World - Player's Guide
D&D Hollow World - Dungeon Masters Sourcebook
The Broken Covenent of Celebais

Jag tänkte att jag skulle fota spelen under den närmsta månaden och försäkra mej om att dom är kompletta. Kommer dessutom att sitta ner med kassören så att jag vet att allt är kosher med utskrifter från auktionsiter fungerandes som kvitton och försäljningen i sig. Anledningen att jag vill vänta en månad är dessutom för att försäkra mej om att ingen trampas på tårna. Om någon, av vilken anledning som helst, tycker att någon eller några av ovan nämnda rollspel borde behållas av Geddon, så posta gärna eller prata med mej när jag är på plats så tar jag bort dom från listan.

Pengarna som kommer in från spelen tänkte jag skulle gå till nya rollspel som faktiskt kan komma att användas. Vad nu folk kan tänkas vilja ha. Gör en mer utförlig post om det när första bron är passerad.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Spiff Rymdspionen

Finns nu några flaskor lampolja i dioramarummet.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Spiff Rymdspionen

Torshem borttaget från säljmaterial.

Magisupplement till WFRP inköpt och finns i rollspelshyllan (kräver lyckat fdt-slag).
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

Fumlade mitt fdt och hittade James Bond...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Beach

Jag är intresserad av Sagan om Ringen, Mörkmården, Rohan och Chock, under förutsättning at de är kompletta och i vettigt skick.
Rasmus Strand
- 40k
- FB
- mycket mycket annat.

Spiff Rymdspionen

Får återkomma om ett litet tag med hurvida de är kompletta eller inte. Tänkte se över det i Mars med nytt mål om att få ut alla spelen på nätet i April och sålt samma månad. Men jag ser ju hellre att någon trevlig människa i Borås-området köper dem. Mindre jobb dessutom.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."