kamPAnjen

Startat av Getsen, maj 12, 2005, 02.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Getsen

Det enda jag vet just nu är att jag inte vet nånting. Ska vi ta en öl på fredag och tänka på saken? :-) Det verkar ju dröja med att vi spelar, så vi kan ju lika gärna göra sommar-grejer istället. Solen har ju tittat fram nästan två dar i rad.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

GrandPA

Sån tur att det finns någon (Gunilla) som har koll på läget för annars hade nog humle och dumle antagligen inte klarat sig.
Jag tänker fira aftonen så lördagen är OK för min del. Samma problem som innan dock (folk kan ev må skiten) men om vi börjar typ run 18 så borde det väl inte vara allt för blodigt
All for one and more for me

GrandPA

Kuken va je e dum i huvet, nu får jag sälla mig till humle och dumle. Kom på att Charlie är i Italien eller nått annat skitland då.
All for one and more for me

Gunilla Hellén

Jag tycker vi tar en öl imorgon (fredag om någon är osäker) och tänker på saken 8)

Vilken tid börjar den attans festen?
Har verkligen inte heller någon koll, jag bara låtsas att jag är viktig med min kalender...

Getsen

Yeah!! Bra lösning. Hade ingen aning om att Charlie-Charlie pimplar vin och knaprar ravioli. Ok. Umm... rajt on!! Fredag.. fest... 18.00... det blir roligt :D
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Gunilla Hellén

Ok, kl 18.00. Ja, jag kommer dit senare i alla fall. Kl 18.00 är jag inte färdig att fest men vi ses senare på kvällen. förhoppningsvis kommer alla vara så här :D  och så här  8)  men inte så här :evil:

Martin Larsson

Citat från: "GrandPA"Kuken va je e dum i huvet, nu får jag sälla mig till humle och dumle. Kom på att Charlie är i Italien eller nått annat skitland då.

Gött, vi behöver va fler. Du får heta drule 8)

Jaha, itallien??????WTF FFS RTFM :evil:
Inte rätt :idea:

Jaja, ni har typ en vecka att hitta på nått bra, jag schappar imorgon 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

GrandPA

Hej svej!
Kom vi inte fram till nått datum i fyllan strax innan Charlie åker men efter att Larsson kommit hem? Vi bestämde inget men jag är nästan säker på att vi kom fram till ett bra datum eller ett som kan vara bra eller nått eller jag vet inte.

Grand PA
All for one and more for me

Gunilla Hellén

Jag kommer inte ihåg något om något datum förutom att Ros sa att det blir nog inte före juli, eller nåt(?)

Getsen

Ehu.. ingen aning. Jag kan generellt. Kan ni? :-)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Robin

Nä.

Om alla skall vara med så kan inte jag förrän den 1/7. Midsommarhelgen känns ganska kass för alla va?
Jag vann combat med 13.

GrandPA

Alltså vi snackar  måndag efter midsommar har jag fått veta. Spela eller dö :P
All for one and more for me

Robin

Öh, jag börjar 06:45 dan efter.... Kan vi inte ta fredagen den 1/7 isf?
Jag vann combat med 13.

Gunilla Hellén

Nej inte 1/7 och inte 8/7 då spelar jag western. Andra dagar är OK!

GrandPA

Robin kan inte du kontakta Larsson och fråga om han kan på måndag. Har försökt utan att lyckas. Det vore bra om du sedan kontaktade folk via telefon så att de verkligen får besked om hur det blir.
All for one and more for me