kamPAnjen

Startat av Getsen, maj 12, 2005, 02.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Gunilla Hellén

Hje kära Ros!

Vi har inte spelat allls (till mitt stora förtret, när ska man få köra en noshörningsvagn i krig liksom?!) så det borde väl gå att bra dra igång nu attack snabbt innnan Charlie åker.

Hade du kul i det stora landet?

Getsen

Jag tror planen är att vänta tills charlie är borta så vi inte startar upp nåt som han försvinner mitt i, men jag är inte säker. Jag jobbar med PA, så spontant så kan jag när han kan. Hur är det med er andra?

Jo, det var kul, men det blev lite långsamt efter ett tag. Tre månader var lite för länge. Det är skönt att vara hemma igen.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

GrandPA

Har kollat en del i anteckningarna och insett att det nog är tid för att försöka få liv i kampanjen igen. Det har nog varit en bra idé att inte spela med Charlie innan han reste iväg och lämnat några trådar lösa. Dock saknar gruppen nu någon med mer diplomatiska talanger. (petter är förvisso rapp i käften men brukar mest inrikta sig på att övertala folk om att de skall döda eller dödas.) Jag säger inte att gruppen nödvändigtvis behöver sådana talanger men jag tror inte att det skulle skada. Om ni vill kan jag ta in en ny spelare i kampanjen men valet är ert. Det behöver inte vara en karaktär med färdigheter liknande charlies karaktär men det skulle som sagt inte skada. Om ni vill ha en ny spelare och vem det skall vara avgör ni själva men kolla med mig först.

Datum tar vi efter att ni har bestämt om det blir en ny spelare.
All for one and more for me

Robin

Ny spelare sounds good.
Jag vann combat med 13.

Getsen

Visst, ny spelare låter väl sunt.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Getsen

Ah, fuck it!! Vi skiter i ny spelare och spelar istället!! Det här går långsamt nog som det är. PA begränsade vilka vi kan rekrytera till att inte innefatta någon som spelade i den andra gruppen, vilket ju är förståerligt, men också tar bort ett par goda kandidater. Såvida ingen annan faktiskt vill ta sig på att hitta nåt nytt kött inom, säg, nästa fredag (8/9) så tycker jag vi struntar i det och kör ändå.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Gunilla Hellén

Ja jag håller med, jag orkar inte hitta nå'n ny person men det är helt ok om ni andra gör det så länge jag får säga bu eller bä. Kan vi inte bara spela i väntan på Charliemannens återkomst?