kamPAnjen

Startat av Getsen, maj 12, 2005, 02.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Gunilla Hellén

Söndagen den 11/12 från 18.00 till senast 24.00 då. Är detta korrekt uppfattat?

GrandPA

Har mycket pluggande framför mig efter nyår så om folk vill spela inom den närmsta så är nog mellandagarna efter tisdag det enda alternativet. bäst är nog 30/12.
All for one and more for me

GrandPA

Spel nu till helgen?
Jag vet att Larsson och Larsson pratade med mig om spel nu till helgen och jag tyckte att det gick bra. Men jag har helt glömt vilken dag det gällde och jag är dessutom osäker på om de meddelat någon annan. Så hur är det? Det blir bara lir om alla (utom Ros) kan.
All for one and more for me

Gunilla Hellén

Ska vi inte spela med Carlos på lördag? Förvirringen verkar ju vara total men jag spelar gärna kamPAnjen på fredag eller söndag.

GrandPA

Verkar som om det blir fredag. Återkommer med närmare detaljer.
All for one and more for me

GrandPA

Vi börjar 18:00. Se till att ha med anteckningar från senaste spelningen. Jag är inte själv riktigt säker på vad som hände. :D
All for one and more for me

Gunilla Hellén

PA:

Jag vill bara förtydliga att jag är lite i valet och kvalt huruvid jag vill spela vidare i kampanjen. Jag fortsätter fundera. Jag berättar när jag kommit fram till något, men tills jag bestämt mig spelar jag gärna vidare som förr om det är ok.

Getsen

Oj, har ni spelat? Hur gick det?
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Robin

Jag åkte fast. Fast jag är en så skicklig bluffare och lögnare att jag kommer att komma ur det här 1000 guld rikare.



Yeah right....  :lol:
Jag vann combat med 13.

Getsen

Var det en vakthund inblandad? Detaljer, detaljer, detaljer!! Enkis Vag hade lost det latt juh.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Gunilla Hellén

Go Robin! coolt...

Getsen

Jag fattar ingenting. Jag skyller pa PA. Saker och ting verkar ju ha hant eftersom folk verkar fundera pa att sluta spela, sa det vore ju kul att vara up to date sa att saga. Men som en vis man en gang sa "se bara till att sla bra pa initiativet sa brukar saker och ting losa sig".
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Gunilla Hellén

Spelandet i kampanjen är lika kul som vanligt och det är inget konstigt som har hänt under spelet men jag varje "rast" undrar jag varför jag är med. Det känns som att ingen i gruppen har något gemensamt med mig och inte är intresserade av att prata med mig om något utanför kampanjer. Det var jobbigt redan ibörjan men jag trodde det skulle gå över när vi spelade ihop eftersom man lär känna varandra bättre men det har inte blivit annnorlunda och det endast spelandet som är kul för mig när vi har spelning. Jag blir skitsur när folk är sena till spelningen för det innebär för mig att jag får sitta i lokalen och känna mig lite utanför, så fort vi spelar är det superkul och jag tycker vi hittar på asroliga saker. Det känns tråkigt att fundera på att lämna en så rolig kampanj, grupp och karaktär men det är som det är och jag fortsätter att fundera...

GrandPA

Om jag har förstått saken rätt ska jag spela med Carlos 17/3 vilket är en fredag. Hur ser löradagen och söndagen ut denn helgen. Alltså inte den som kommer nu utan nästa?

Det är viktigt att alla är med (utan Robään). :twisted:

Förstår Gunilla och förra gången blev det extremt med ishockey som stort distraktionsmoment. Ett förslag är faktiskt att vi spelar hemma hos någon. Inte lika mycket som distraherar och säkerligen bättre luft vilket betyder mindre pauser dvs mer spel. Om det inte finns en massa andra personer att samtala med om "viktiga" saker so BB och WiF mm så tror jag att det löser sig. Det borde åtminstone vara värt ett försök.

Så till det faktiska läget. De fyra små griskultingarna sover sött i sin stia och vet ännu inte att den stora stygga vargen har satt tänderna i den femte kultingen. En sak är säker, Eben ligger mycket pissigt till. kanske går det att lösa med hot och mutor, kanske måste man ta till mer handgripliga metoder (Enkis väg). Jag vill inte låta som L-H men förbered er på att ni ev måste vara villiga att antingen riskera era liv eller låta Eben gå mot en säker död.
All for one and more for me

Getsen

Jag spelar med carlos den 19:e.. så 18:e är bättre för mig. Jag har ingenting emot att spela hemma hos någon istället för på geddon. Dock inte hemma hos mig, Martin eller Robin :D
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."