kamPAnjen

Startat av Getsen, maj 12, 2005, 02.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Getsen

Jag kan boka Robins mamma, men något rum har jag inte sett till. 15.00 alltså. Låter sunt. Var där eller var ett torg.  Vem köper fika?
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Robin

Bingolingo. Nästa spelning på fredag den 16/6? Eller kanske redan nu på fredag 9/6? Har för mig att denna fredagen är folk kassa, usla, dåliga människor som inte kan spela/spelleda.

Men den 16:e måste ju funka, eller hur? Jag kan! Svara nu annars får ni stryk av Ros profilbild, och de vore ju lite pinsamt.
Jag vann combat med 13.

Getsen

Den nionde är det skolavslutning och då är det svårt att spela. Den 16.e är mitt i Hultsfred som tyvärr är utsålt. Martin kommer vara helt borta och vi andra kanske kommer vara ganska nära? Spontant så kan jag, men spelar hellre på full grupp några dagar efter om det är möjligt.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Robin

Kn**a! Hultsfred, sicken skit... Men nu på lördag då? Den 10:e?

Grums grums grums grums. Vi är ju inne i ett fint "flow" av spelningar, nästa är ju faktiskt fetviktig då man kan misstänka att det blir box, så jag är nog på att alla skall vara där.
Jag vann combat med 13.

Getsen

Lördag? Tjaaa, festen börjar väl på fredag kväll och slutar väl på lördag morgon nån gång, när vi står utanför Orion och gråter för att dom inte vill öppna. Jag tror många kommer vara hejdlöst bakfulla på lördagen. Och Martin åker på söndag. Lyckliga, lyckliga Martin. *suck*
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Gunilla Hellén

Är det bara jag som har råd med en kalender?  :o

Fredagen den 10:de och 17:de Juni antar jag att ni pratar om och båda funkar inte för mig.

Fredagen den  24 juni är midsommar afton och någon har fest för oss antar jag  :P  lördagen efter är ju inte så bra men ok för mig.

Spela mitt i veckan, någon dag? Helt omöjligt för oss eller(med tanke på jobb och sånt)?

Ha det gött, see u on da skolavslutning?

Getsen

Umm.. ville bara se om ni hängde med >.>  :oops:

jag skyller på Robins TV!! I alla fall.. hultsfred är elakt och i övrigt kan jag spela vardagar om alla andra kan. :)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

GrandPA

Hubba hubba.
Tur att någon vet åt vilket håll kalendern bor. Som evul spelledare går jag alltid med på att spela fast än en fattas men då det kom fram att Larsson redan har missat vissa viktiga spelningar är det nog dumt om han missar allt för många till den närmsta tiden. På lördag 11/6 kan jag möjligtvis spelleda. Det kan dock händ att jag spelar Harn och jag kommer garanterat att må kass. Men ska jag inte spela Harn och om ni andra vill spela fast än ni själva mår kass kan jag tänka mig att spelleda.

Då jag inte har för vana att hänga på nätet är det bäst att ni talar med mig nu på fredag.
All for one and more for me

Robin

lördag funkar i min värld. Jag slår den som det inte funkar för =/
Jag vann combat med 13.

Getsen

Tekniskt sett så funkar det väl, men.. det beror lite på fredagen. Vi kommer väl alla att starta i ett fett offside läge och hur lång tid det tar innan  hjärnan och kroppen är onlajn igen är ju svårt att veta. Men, men... det ska nog gå. Uh, ingen garanti att Gerflistan kommer vara renskriven.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Gunilla Hellén

Jag kan inte förrän på kvällen på lördag så helst inte.

När på söndag åker Martin?

Martin Larsson

Såhär ligger det till, jag åker på LÖRDAG :!: dvs dagen efter skolavslutningen, inget annat...

Sen kommer jag hem söndagen den 19, och helgen efter detta är som Gunilla sagt midsommar så då kanske folk vill dricka sprit på den lördagen, men fredagen den 25e kanske passar folk. Jag kan iaf då 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "Robin"lördag funkar i min värld. Jag slår den som det inte funkar för =/

Youre welcome to try....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

den fredagen jobbar jag....

HELVETE! *Slår Martin*.

Så, fixat.
Jag vann combat med 13.

Gunilla Hellén

Martin:

CitatSen kommer jag hem söndagen den 19, och helgen efter detta är som Gunilla sagt midsommar så då kanske folk vill dricka sprit på den lördagen, men fredagen den 25e kanske passar folk. Jag kan iaf då

Retas du med mig eller? :shock:

Midsommarafton 24/6 fredag
Midsommardagen 25/6 lördag

(Är det inte på aftonen vi festar? Jag kanske är helt bort...) :oops: