kamPAnjen

Startat av Getsen, maj 12, 2005, 02.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Getsen

Jaja, PA´s Expert-kampanj har väl inte riktigt nåt namn, och spelas kanske mest bara av en grupp, och finns det en andra grupp så kanske allting alla gör är hemligt, men även om det är det så är klockan nu ungefär 2.30 på morgonen och ingen tid är väl bättre än att skriva ett inlägg än då. Eller nu. Eller hur det blir. Ialla fall och nomatter what;

Jag hörde att det dukats upp för lir denna kommande lördag? Runt klockan 17.00 sådär? Är det sant?
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Gunilla Hellén

Hej!


Hur gick det för Valdira? Gone forever eller?

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Getsen

Det är lite komplicerat, men alla lever med armar och ben någorlunda i behåll. Spelningen avslutades med ett kraftigt magplask, sänkadet av två rustningar och ett glatt "Yarr matey". För att göra en lång historia kort; Vi tröttnade på fastlandet, ditchade skurkarna, lämnade all utrustning vi ändå inte ville ha och stack till sjöss med en galen piratkapten. :D Så allt är i sin ordning och jag ser fram emot nästa spelning.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Gunilla Hellén

What the fuck?!?!?!?!?!?

Tell me more!

Vad hände och vilken piratkapten? ojojoj vad spännande!

Själv kom min halsfluss tillbaka under spelningen trots pencillinkuren och så skulle jag upp tidigt och gå på konfirmation dagen efter, så det var därför jag var tvungen att gå.

Jag hatar halsont.

Martin Larsson

Halsont e kassssssss, håller med :x

För att dra saker i korta drag, vi följde vägen till kusten och hittade en människobyggd utpost genom att följa efter 2 sluga personer som vi oxå besköt. Sen var det dags att fly...och om alla varit lika begåvade som Petter på att hantera sina magnifika riddjur så hade allt gått frid och fröjd
:evil:
Nu är ju så inte fallet så vi blev upphunna av först svartalferna och sen 3 människor som tog oss till fånga. Väl tillbaka i deras utpost blev det bråk mellan en piratbesättning och resten, och vi tog tillfället i akt och flydde med Piratkaptenen och de 2 överlevande piraterna på blandat bra sätt...

Valdira lever, har dock seriösa besvär med att gå, precis som Petter och Valli(blandade benskador).

Eftersom flykten var ganska rask så kan man säga att armén får se till att skaffa fram nya pryttlar till oss eftersom allt blev kvar i Utposten minus 2 rustningar som folk kastade i sjön...

Bortsett från dessa små detaljer så är allt guld och gröna skogar :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Kanske ska tillägg att vi inte vet skit om Piratkaptenen mer än att det är en hon, och hon ser ut att vara ca 35-40, men det verkade som det bättre alternativet ändå 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gunilla Hellén

Det låter som spelningen var både kul och bra när jag försvann. Ska vi spela igen snart, eller?

Robin ringde mej om lite datum men jag har inte hört något sedan dess, nån som vet hur det blev?

GrandPA

Det blir spel nu på fredag (27/5) 19:00. Anldedningen till att vi börjar sent är att jag och Charlie jobbar sent. Hur blir det med RoooooooooS är han på.
Jag kommer erbjuda er guld och gröna skogar (guld kan smaka bajs) , resor till fjärran länder och hemliga uppdrag.

Spielfürer PA
All for one and more for me

Getsen

27:e, 27:e, 27:e... *tänker* Jo, jag kan :-) *sjunger Sjörövarfabbe*

Vad är egentligen en Sjö-Röv? Rinner det ur en sån?
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Martin Larsson

Gôtt mos, friteg es its denn :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gunilla Hellén

Ja ha det så kul!
Jag kan inte på fredag men jag skulle säkerligen ändå bara varit deckad hela kvällen. Jag förväntar mej dock en spännande rapport om piraten efter spelningen.


ha det bra :)

Robin

Yarr! Ther' bin no law 'pon the sea!
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Der´be fuckin fett me law´pon the sea mannen. Vi va ju där :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Skit också, jag har skjutit foten av mig. Jag kan inte börja vid 13.00 på lördag, snarare 15.00

Morsan kommer upp.... Familjen framför allt  8)
Jag vann combat med 13.

Gunilla Hellén

Ok kl 15.00 alltså. Har ni bokat röda eller?