Skymning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, augusti 16, 2008, 22.15

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

CitatUndvika har inte längre en max-gräns som när den tidigare var en B-färdighet. Färdigheten avgör helt på egna meriter, och inte längre efter undergruppen Vighet, chansen du har att undvika ett angrepp. I gengäld modifieras den helt som vilken parad som helst. Dessutom kommer rustningar att ge större nackdelar i att undvika än tidigare.

Jävlar i havet vad tufft!  :love10:

Martin Larsson vill nog också vara med, Carlos, men han är ju "on the road". Meddelar han asap.
Jag vann combat med 13.

hake

Hej Carlos,

jag är också gärna på. Verkar vara ett hyffsat drag till anmälan i den här kampanjen. :)

//Hake

nilP

Hej.
Mitt namn är Nils och jag har synts nere på lokalen tillsammans med Marie.

Och jag fick reda på att detta skulle vara en bra kampanj att hoppa med på, är det inte en bra kampanj att hoppa på är det väl bara att säga till, men jag skulle vilket fall vilja visa mitt intresse.

Clifford

Citat från: "nilP"Hej.
Mitt namn är Nils och jag har synts nere på lokalen tillsammans med Marie.

Och jag fick reda på att detta skulel vara en bra kampanj att hoppa med på, är det inte en bra kampanj att hoppa på är det väl bara att säga till, men jag skulle vilket fall vilja visa mitt intresse.


Jag avråder från att hoppa på kampanjen. Den kan gå sönder och jag tror att Carlos kan bli arg.

Starta en Göteborgs-grupp Carlos. Do it. Do it now.
:wink:

Fan...vill vara med, men kan inte.

Robin

Citat från: "Clifford"
Citat från: "nilP"Hej.
Mitt namn är Nils och jag har synts nere på lokalen tillsammans med Marie.

Och jag fick reda på att detta skulel vara en bra kampanj att hoppa med på, är det inte en bra kampanj att hoppa på är det väl bara att säga till, men jag skulle vilket fall vilja visa mitt intresse.


Jag avråder från att hoppa på kampanjen. Den kan gå sönder och jag tror att Carlos kan bli arg.

Starta en Göteborgs-grupp Carlos. Do it. Do it now.
:wink:

Fan...vill vara med, men kan inte.

Cliff, Cliff, Cliff..... Epic fail? :P
Jag vann combat med 13.

deadbolt

“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Jimp

Ill dance for Gil!!

maxi

Jag vill jag med.

Någon som vet vad det är han dealar och om det är bra stuff??

maxx

hej hej sötnosar
denna gång skulle jag också vilja vara med ;)

pliex gief epix rpg experience

Ivar

jag vill också vara med
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Xyzar

Jag har hört alldeles för mycket awesome om dina kampanjer för att kunna avstå denna chans. Jag vill hemskt gärna vara med.
There is no IRL, there is only AFK.

Spiff Rymdspionen

Okej! Kampanjen är officiellt överfull. De som har postat har en plats. Skulle du ångra dig så skulle jag uppskatta det om du tog kontakt med mig eller skriver det här. De som postar efter detta kanske fortfarande får plats, men det är inte alls säkert.

4 grupper kommer att starta kampanjen. En grupp av nyblivna riddare kommer att börja högre upp på status-stegen än de andra. De kommer dock ha mycket mer att förlora och kommer att få det tuffare till att börja med. En annan grupp av soldater (inga officerare) kommer att börja öster om Zorakin, många mil från civilisationen i den mest östra av utposter kontrollerade av Kardien, på gränsen till laglöshet och fienden. De sista två grupperna är för tillfället lämnade relativt öppna. För att lämna en invit till lite mer udda karaktärskoncept så kommer de nog att bestå av legoknektar eller klassiska äventyrare, dock med en tvist för åtminstonne en av grupperna.

För tillfället består kampanjen av mellan 22-26 spelare. Är det någon eller ett par du absolut vill spela med så går det bra att slå er samman och klura ut er bakgrundshistoria. Dock så måste halva gruppen lämnas öppen för andra spelare.

Till sist är det värt att nämnas att tidigare kampanjer har eftersträvat två sorters karaktärer. De som har något starkt som driver dem till att äventyra i världen, samt ett sorts högre ideal. Det högre idealet är helt bortplockat i denna kampanjen och alla karaktärer på spektrat välkomnas. Det kommer att finnas många lösningar till kampanjen och desto fler misslyckanden. Alla vägar kanske inte heller är helt moraliska. I och med detta lämnar jag en *mycket* lite öppning till spelar-konflikt grupper i mellan. Jag vet att alla inte gillar det, så om du är en av dem, känn dig varnad.

Och nej Pasi, du får inte spela en halv-get, eller vad nästa koncept nu kan tänkas bli.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Lobotommie

Pasi tycker att du ska spela en homosexuell dvärg med en stridstränad tax som husdjur :twisted:
"Legoknektar kan ej dö vi bara omgrupperar vid helvetets port!"

Elbeth

Ärevördade ledare jag undra när jag/vi som ej har hunnit skapa karaktär får möjlighet till detta?
I\'m a nice girl, I promise, I really am a nice girl.