Skymning på Ereb

Startat av Spiff Rymdspionen, augusti 16, 2008, 22.15

Föregående ämne - Nästa ämne

Ola

Carlos: Hur går det med definitionerna av grundegenskapernas undergrupper?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

CharlieCharlie

hej. Jag vill härmed välkomna mig själv till kampanjen. Jag har spelat en spelning nu och det var skitkul. eftersom jag lider av tre år lång abstinens var känslan av att få slå ett svärd i skallen på allmän slp enormt tillfredsställande. lev väl alla
Min karaktärs personlighet? Jag har mänger med vapen, knogjärn, stulen rustning och en
obändig vilja att slå ihjäl. Fler frågor?

Martin Larsson

Välkommen :)

Du gör gott av att försöka bli mer långlivad än dina föregångare i din grupp, lycka till :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Spiff Rymdspionen

Shhhh, jag har lurat Charlie att tro att han är bland 'normala' spelare.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Ewers

Det verkar som vi blivit fler i gruppen.  :D  En resume av vad som hänt vore trevligt.

Är i Heidelberg just nu och det är toktrevligt men det bränns pengar som f*n.

/F

Spiff Rymdspionen

Har en öppning eller två om någon är intresserad av att temporärt, eller en längre tid, lira en spelledarperson i D&D Skymning-kampanjen. Detta gäller inte spelare som redan har en karaktärer som befinner sig ovan jord i kampanjen.

Pm:a mig om du är intresserad så bistår jag med mer info.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

deadbolt

jag svarade ja, men får nått fel när jag ska skicka meddelandet. Lördag är lite kort varsel, är på säsongens sista tävling då, men sen är jag på som tusan :)
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Spiff Rymdspionen

No problemo, du får en plats. Vi tar mer om detaljerna när forumet slutar hicka.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."