D&D: The Shackled City

Startat av Den Gamle, juni 25, 2007, 19.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Den Gamle

Jag kommer att vara hemma från jobbet måndag till onsdag (förkyld) denna veckan så om det är någon som vill passa på att fixa eller fixa om sin karaktär så är jag tillgänglig i stort sett hela dygnet.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Dina

Jag har så ont om tid nu innan omtentorna. När är bäst före-datum för att göra karaktär och när hade du tänkt att kampanjen skulle komma igång?
So long, suckers!

Den Gamle

Augusti är ju redan i stort sett fullbokad med spelningar så jag hoppas kunna köra igång i början av september.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Den Gamle

You fuckers...

Kom igen nu och hör av er så vi kan fixa karaktärer, annars fixar jag nya spelare. Det gäller i viss mån även de som redan börjat göra sina karaktärer. Jag är ganska fullbokad nu för tiden så det är smart att försöka samköra skapandet och att boka i god tid.

over and out

/den onde spelledaren
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

biggabush

Jag är klar. Itaril Ancaron. Drow. Archer.
Bytte från mörkdvärgskrigare. Tyckte han var för mörk ;-)
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Den Gamle

Gött Anders, dig kan man lita på...
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

biggabush

Passion: Loyalty (DM Norén) 20
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Robin

Aha, ok. Jag kommer att vara på geddon på lördag, börjar spela vid 14 med Carlos. Ska vi träffas där innan Erik?
Jag vann combat med 13.

Den Gamle

Så har även Dina gjort sin karaktär. En Wizard med spetsiga öron.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Den Gamle

Nättorp har gjort en Rogue, bara Pasi och Pierre kvar.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Jimp

är det någon som faller av så är jag väldigt gärna med =)
Ill dance for Gil!!

Den Gamle

Allright, det är uppfattat
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Robin

Jag hade ju fixat det mesta, men ville du ha något mer? Har satt skills och valt feats+class.

Har ingen gear eller så...
Jag vann combat med 13.

Apanpapan

När kan jag göra karaktär?
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Den Gamle

Jag kan göra karaktär på fredag kväll, lördag innan 15 eller på söndag.

Vad det gäller att fixa klart med utrustning och allmän finslipning av karaktärer så tar vi det under första spelningen, som det för övrigt börjar bli tid att boka in. Återkommer om det...
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914