[Hârnmaster] Lir für alle!

Startat av emil, april 27, 2004, 11.55

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Citat från: "Ekis"Jag har funderat lite(men bara lite), vi kanske skulle överlämna alla spår till Dietrich...
Han kommer kissa på sig av rädsla, och anklaga oss för lögnare och fiender till den Harbaalska kronan eller nåt... Eller så är det bara min parranojja igen... :wink:

Citat från: "Ekis"Måste säga att Theo är mycket godhjärtad... och snål..
Dessa anklagelser! Först är man shorkyner, sedan så är man snål! Alltså, jag är ju bara ett offer för spelberoende, jag har ju spelat bort alla mina silver till den förbannade och förtjusande Madam Tärning goddammit! :wink:
Hmm... Får försöka få lite penningar ifrån Dietrich...

Tycker vi axlar stadsvaktens roll och gör en husrannsakan på den mystiske juveleraren. Det kanske vi hinner med innan det blir bråk på riddarhuset?

emil

Citat från: "deadbolt"Jag tror beppo mest e besviken för att vi inte fångat dagen och lemlästat juvelerare, bryggare och diverse socitetspersoner och på så sätt blivit  efterlysta i hela Harbaal.

:lol:
Nytt rekord? 3-4 spelningar utan att vara efterlysta...

@Beppo
Tack själv för schyssta spelningar!

Ekis

nu när ni säger det... KLlart att Beppo är djupt besiken på att vi inte har lagens långa arm efter oss... Fast det är klart... Henry har ju det... :wink:

Tror också på "husrannsakan" modellen... vi kan ju fråga Dietrich lite snyggt hur stora befogenheter vi har egentligen... Sedan ar det bara att följa Jehovamodellen när vi knackar på dörren...

"Du SKALL ta emot vakttornet... [stort svärd hotfull min...]" :twisted:

emil

Är det inte dags för lir snart igen, är det ngn som hört ngt?

Beppo

Tack Göteborgsgruppen för en toppen spelning !

Riktigt kul att ni lyckades så bra, trott alla faror. Er nästa spelning blir lördagen den 10 juli. Följande EP bestraffningar kan ni kassera in...

Marak 14 st (snygga dörröppningar och förförningstaktik)
Liv 12 st       (bimbo planen lyckades)
Daggwin 11 st (snygg benstampning)
Rohald 10 st     (En väl riktad spark kan tydligen fälla en björn)
Dave 7               (Ep från föregående spelning)


Fredagen den 2 juli har Boråsgruppen möjlighet att spela.
:D

Ekis

Vakttornet kommer således att levereras fredagen den 2:e juli. :twisted:

emil

Citat från: "Beppo"Fredagen den 2 juli har Boråsgruppen möjlighet att spela.
:D
Kör i vind på det! För fulla segel, kapa trossarna osv... Skaka mig timmer!!! Arh! Mot alvskatten! Eller var det alv-katten? :)

Vad ska vi ha för ngt tema på nästa spelning då? Jehovas dörrknackningar? Vakttornet? "All along the watchtower", med Bobban Dylanovic kanske?

deadbolt

det är för lång tid tills dess...mutter.... :cry:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

emil

Citat från: "deadbolt"det är för lång tid tills dess...mutter.... :cry:

Det är ALLTID för lång tid tills nästa spelning...  :D

Beppo

Till de i Boråsgruppen  som har svårt att vänta på kommande spelning. Lyssna på Dylans senaste skiva...

"Well, I had to go down and see a guy named Mr. Goldsmith
A nasty, dirty, double-crossin', back-stabbin' phony I didn't wanna have to be dealin'" (Bob Dylan, Cry a while)

/ Beppo

emil

Nästa försök till spelning blir den 16/7, med eller utan 1-2 spelare. Känn er informerade. Röda Rummet är bokat, och jag slipar ivrigt på min huggare och handyxa.

Bitte! Danke! För f :o n!

Ekis

Vi vet ju alla Theos slipning av huggare och yxa slutar med att han får någonting i ögat...  och att hans forna kamrater plundrar den lealösa kroppen...

Let´s deliver 16/7... The Witnessess ALWAYS deliver...

Bo

Så nu är man här!
Då är det spelning för oss här i Göteborg idag och det ser ut att bli en mycket underhållande sådan. Vad ni än hör om oss så är vi faktsikt riktigt snälla och känsliga individer...

emil

Citat från: "Bo"Så nu är man här!
Då är det spelning för oss här i Göteborg idag och det ser ut att bli en mycket underhållande sådan. Vad ni än hör om oss så är vi faktsikt riktigt snälla och känsliga individer...

Heh! Sure... Spelar inte Sven sin psykbryt till lustmördare med båge?  :) Tja,  hoppas att det gick bra för er, men inte FÖR bra. :wink:

Ekis

Apropå lustmord... När skall vi börja 16/7???

Harnkaraktär... Känslig... Hmm Jag tror inte jag förstår språket... :shock: