Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

JElfving

nej inte ikväll men jag kör gärna lite kub/edh imorgon nånstans mellan kl 10 -14 för den som vill. kan gå upp tidigare också ;)

Barcus

Är det någon som vill spela lite i kväll?
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Barcus

Nu på lördag så tänkte jag fixa en standard tunering på Geddon med start 12:00 en boster per spelare i potten.

8 prox och swiss typ eller alla möter alla.

Vilka är på?
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Lördag = dum dag med tanke på att det är både Games Day och ASL-dag.
(Väldigt lite plats för att få in Magic också)
Tomas Davidsson

Barcus

Det kommer väl kanske 3 st borde få plats.

Men det är klart orka sitta och spela med en massa figurspels snuckon i lokalen.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Varför tror du dom stänger dörren till Blå när de spelar på söndagar ;-)
Tomas Davidsson

JElfving

lördagar är icke-spel-dagar i regel för mig, men kan ju återkomma :)

brain: skickade ett internmess för en vecka sen till dig angående koneventsavigft/medlemsavgift/jobba. vet inte om du sett det. du har inte svarat iaf ;)

Brain

Citat från: "JElfving"lördagar är icke-spel-dagar i regel för mig, men kan ju återkomma :)

brain: skickade ett internmess för en vecka sen till dig angående koneventsavigft/medlemsavgift/jobba. vet inte om du sett det. du har inte svarat iaf ;)

Sett det och återkommer :-)
Tomas Davidsson

Plutonergy

Jag och Elfving kommer spela lite Ante idag vid 17-tiden, vet inte hur länge vi blir kvar eftersom det är *host host* fotboll som lockar ... :)

Elfving behöver vara hemma 20:00, om det kommer några och vill spela kub behöver vi spela den snabba varianten :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

är fri för spel hele fredagen inklusive kvällen. så om nåra är up for some friday night magic eller liknande, hör av er här. cube, edh, standard, ante, draft.

Barcus

Jag kan tänka mig att spela lite efter jobbet.

Slutar runt 18:00
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

JElfving

gött! ingen mer som är sugen?

JElfving

jag, billy och marcus tänkte spela lite kub ikväll runt 18-18.30. vore himlans trevligt om vi kunde bli nåra till. :)

Barcus

Kub kub kub eller nått annat i kväll?
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Citat från: "Barcus"Kub kub kub eller nått annat i kväll?

Är nere nu ifall någon vill qb:a

Kan tänka mig standard också (eller mecka legacy/extended)
Tomas Davidsson