Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

Barcus

Så nu på söndag är det GPT i götleborg på Vasa gaming.

Regestrering är mellan 11-12 det finns 32 platser, anmäller sig gör man själv på 031-7010809.

Jag kommer köra ner min bil bensin och parkering delas på.

Först till kvarn gäller har 4 platser i bilen.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Jag åker med i bilen.

pannan

http://strategy.channelfireball.com/featured-articles/special-feature-vintage-rotisserie-draft/     det här verkar ju lite roligt, vi skulle ju få proxa järnet, men det funkar ju också

Brain

Citat från: "pannan"http://strategy.channelfireball.com/featured-articles/special-feature-vintage-rotisserie-draft/     det här verkar ju lite roligt, vi skulle ju få proxa järnet, men det funkar ju också

Tror jag har 25-27 av de första 48 picksen... Äger ju ingen power men gott om andra mysbilder
Tomas Davidsson

Barcus

Pannan och jag var på gpt i går det gick som det brukar eller det gick lite sämre för pannan, tror han gick 0-2 drop jag gick 3-0 draw in i topp 8.
Sen gick det sämre för mig med åkte ut i första med 0-2.

Så det kommer gå en bil på fredagen den 27 tidigt till götleborg för gpt dagen innan.

Anmäl er för plats i bilen här.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Jag vill vara med i bilen :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan


Barcus

2 platser kvar då
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Xyzar

tar gärna en plats på lördagen, är upptagen med skola och jobb på fredagen,
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

hm, vet inte om marcus hunnit se detta eller om det finns platser kvar, men vi åker tidigt iaf. Finns minst en bil till som går från Borås också (Leif)

Barcus

Är det någon som vill köra lite edh ikväll slutar runt 18
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Barcus

Vilka vill åka på prereleas av scars?

Vilken dag osv. Jag är ledig både lördag och söndag.

Kör ner med min bil någon av dagarna spelar ingen större roll för mig vilken dag. Kan nog tänka mig att åka båda dagarna.

Iaf skriv upp er om ni tänkt åka så kan bi lösa transport.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

petta99

Tjena!

Har varit inne och kikat i lokalen en gång tidigare och har planer på att gå med, men är lite snålt med pengar atm.

Men jag är jävligt sugen på att åka med på prerelease ifall det finns en plats över och om man är välkommen förstås :P

Vilken dag spelar ingen roll för mig f.ö

Reifu

Jag och AK kommer åka på Pre-releasen på Wizard-Games på Söndag (reg 10.00-11.00). Det finns 2 platser lediga i vår bil, ni får pröjsa 100kr för resan t/r för att täcka bensin, parkering etc. Vi har precis föranmält oss och det fanns bara 15 platser kvar (av 48), så vill ni dit är det lämpligt att föranmäla sig (031-514150).

Anmäl intresse här eller ring/smsa mig. Först till kvarn.

// Leif