Twillight 2000 - Unsung Heroes

Startat av Ewers, maj 06, 2009, 13.58

Föregående ämne - Nästa ämne

Torbjörn

Hur gick förra spelningen? Är alla baroner nu lojala mot oss och Milgov 8)

Ewers

Kort resumé: Alla era saker flyttades till WTC5 (world trade center byggnad 5). Ni har fått hela våning 4 (11000 kvadratmeter) att tillgå. Byggnaden har 9 våningar samt en källarvåning.
Rp lade ett flertal dagar på att installera sig, barrikadera/minera/försåtsminera mm.
Möte med Hertigens stora råd, Hertigen med rådgivare, alla baroner med 2 bisittare samt Rp's repressntant med 2 bisittare. Det fanns baroner som var positiva, neutrala och negativa.
Efter mötet med Hertigen börjar Rp förbereda sig för eventuellt möte med "Pioneer" som enligt avtal skall leverera förnödenheter vid midnatt, ute vid frihetsgudinnan.
Spelningen avslutas.

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Ewers


12/10 Anders,  S.L, Niklas, Torbjörn (osäker), Stefan N
9/11    Anders, S.L, Carlsson, Torbjörn, Niklas
14/12  Anders, SL kan efter 16.15 jobbar, Carlsson, Torbjörn, Niklas(osäker)

Spelstart: 12.00
Avslut: Senast 21.00

Niklas

Kommer att dyka upp lite sent. Efter 15.00 men innan 16.00.

Ewers

Då skjuter vi på spelstart till 13.00 eftersom Stefan kommer tidigast 13.00.

Kram F

carlsson

Åerigen slipper ni mördar-Hard på söndag, han ska fira fars dag!

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Niklas

Uppbokad med två kalas på söndag helt plötsligt Vet inte hur mkt jag kommer kunna vara med och spela men ska försöka komma loss och dyka upp iaf en stund.

Ledsen för den sena infon

Ewers

Spelstart 12.00 på söndag. Förbered er på intensivt rollspel och eventuellt hårdkokt action.
Kram!


Land

vet tyvärr inte om jag kan komma på söndag. har bytt bredbandsleverantör och har problem att få det inkopplat .har kallat på expert hjälp som kommer på söndagen efter att ha haft kallas med sin dotter. kalaset väntas va slut senast 16.00 men sen vet jag inte hur lång tid det tar att få igång bredbandet. vill gärna få detta avklarat.

MVH Stefan

Landers

Byte av speldatum!! Nästa spelning är bokad till den 14/12. Men jag har lyckats boka en vecka när jag har Saga. Nytt förslag är 7/12 kl 12.00.

7/12 Anders. Evers. Stefan


Nya ev speldatum

4/1
1/2
1/3
29/3
26/4

Land


Byte av speldatum!! Nästa spelning är bokad till den 14/12. Men jag har lyckats boka en vecka när jag har Saga. Nytt förslag är 7/12 kl 12.00.

7/12 Anders. Evers. Stefan. Stefan L jobbar till 16.15 på sön men kan efter det


Nya ev speldatum

4/1
1/2
1/3
29/3
26/4

Ewers

7/12 verkar inte funka för SL. Återkommer med klara besked snart med det ser mörkt ut, vilket innebär att december nog blir T2000-fri månad...

/F 8)

Land

Nya ev speldatum

4/1   S.L
1/2   S.L
1/3   S.L
29/3 S.L
26/4 S.L

carlsson

Nya ev speldatum

4/1   S.L
1/2   S.L (ASL Kickoff, hoppas att Ewers inte kan spelleda då ;) )
1/3   S.L, carlsson
29/3 S.L, carlsson
26/4 S.L, carlsson

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com