EDH Multiplayer-turnering

Startat av JElfving, november 22, 2010, 16.19

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Citat från: "Junior"
Citat från: "Plutonergy"Synd att jag inte kunde vara med igår det hade jag gärna velat.
Jag har möjlighet idag typ vid 19-tiden om fler skull vara sugna...

Jo va prat om att vi skulle köra idag oxå, Jag Elfving Marcus Erik Lallo va sugna.

Marcus Jobbar till 18:00 så 19:00 låter som en bra tid, Kan va där tidigare om folk vill mecca lr nått.

fan va nice! :)...
jag skall göra vad jag kan för att komma lite tidigare :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "Junior"
Citat från: "Plutonergy"Synd att jag inte kunde vara med igår det hade jag gärna velat.
Jag har möjlighet idag typ vid 19-tiden om fler skull vara sugna...

Jo va prat om att vi skulle köra idag oxå, Jag Elfving Marcus Erik Lallo va sugna.

Marcus Jobbar till 18:00 så 19:00 låter som en bra tid, Kan va där tidigare om folk vill mecca lr nått.

fan va nice! :)...
jag skall göra vad jag kan för att komma lite tidigare :)

jag kommer inte ikväll. kommer dock drafta på söndag.

Junior

Det har tuvärr kört ihop sig lite så jag hinner inte komma idag.

Vi får ta igen det i nästa vecka lr nått.

roligt

Jag och Erik kommer i alla fall att komma dit, hoppas på spel :)
Var med och spela.

Plutonergy

Citat från: "roligt"Jag och Erik kommer i alla fall att komma dit, hoppas på spel :)

Jag klommer ner sen, kanske redan vid 18 tiden...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Citat från: "JElfving"
Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "Junior"
Citat från: "Plutonergy"Synd att jag inte kunde vara med igår det hade jag gärna velat.
Jag har möjlighet idag typ vid 19-tiden om fler skull vara sugna...

Jo va prat om att vi skulle köra idag oxå, Jag Elfving Marcus Erik Lallo va sugna.

Marcus Jobbar till 18:00 så 19:00 låter som en bra tid, Kan va där tidigare om folk vill mecca lr nått.

fan va nice! :)...
jag skall göra vad jag kan för att komma lite tidigare :)

jag kommer inte ikväll. kommer dock drafta på söndag.

Vilken sport är det som stör? :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...


Brain

Citat från: "Junior"http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/feature/119k

Riktigt nice! Skönt att wizards ser möjligheterna och inte tar över "bara för att"
Tomas Davidsson

Plutonergy

After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Edh på lördag slutar vid 18:00 ca åker direkt till Geddon.

Va där eller va en fyrkant.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

roligt

sugen på mer EDH nu. Vilken dag kan/vill folk spela?
Var med och spela.

JElfving

vi tänkte spela imorrn måndag. kolla här efter tid. antagligen lite tidigare än förra veckan

JElfving

kommer vara lite folk som spelar edh på geddon runt 6

Plutonergy

jag har ingen barnvakt idag måndag... good luck :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

roligt

måndagen var inte min dag och inte häller idag. Onsdag eller fredag + delar av helgen tror jag går... Inte säker på helgen så återkommer om det senare.
Var med och spela.