Kortspels onsdagar

Startat av Xyzar, juni 28, 2009, 02.08

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Har hört att det brukar vara kortspels onsdagar på geddon. Men väldigt lite Magi där. Tänkte komma ner på onsdag med någon lek och hitta folk som vill lira. Gärna lite T2/block eftersom vi draftat så mycket nu.

Nån som är på?
There is no IRL, there is only AFK.

nilP

We are taking over ;)

Kommer på onsdag vara ledgi så jag kommer ner, tar med mig ca 6 stycken T2 (standard) lekar, av varierande kvalitet som jag är redo att låna ut/köra med.

^_^

roligt

jag dyker upp och tar nog med någon lek. Men villken tid hadde ni tänkt, kvällen eller?
Var med och spela.

nilP

När öppnar folk?
Jag är ledig hela dagen så jag kan sitta där från öppnande om jag bara har nån att lira mot ;)

Brain

Citat från: "nilP"När öppnar folk?
Jag är ledig hela dagen så jag kan sitta där från öppnande om jag bara har nån att lira mot ;)

Beror på när folk slutar jobba. Jag slutar 16.30 och kommer ner sen
Tomas Davidsson

nilP

Gör bra. Drar väl ner mellan fem å sex då. ^_^

Plutonergy

Jag är med, kan komma ner runt 17:00 tiden, jag har en standardlek, jag skall säkert kunna bygga ihop två tre lekar om vi kör block konstrukted, senaste blocket. tänker kalla min huvudlek noll-åtta-väggbilly :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

nilP

väggabilly XD
låter bra. Då syns vi där!

Plutonergy

After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

nilP

HA HA XD
kung namn!!